כמה כסף קיבל סטיה נדלה ממיקרוסופט ב-2015?

עיון בדיווחים שהעבירה החברה לרשויות המס מגלה כי הבוס הגדול של ענקית הטכנולוגיה קיבל בשנת הכספים החולפת סכום כולל של 18 מיליון דולר ● וזה לא הכל

סטיה נדלה, מנכ"ל מיקרוסופט

עיון בדיווחים שהעבירה מיקרוסופט (Microsoft) לרשויות המס (SEC) של ארצות הברית, מגלה כי סטיה נדלה, הבוס הגדול של ענקית הטכנולוגיה, קיבל מהחברה בשנת הכספים החולפת סכום כולל של 18 מיליון דולר. 12 מיליון דולר מתוך הסכום הכולל הוענקו לנדלה במניות של החברה. בנוסף קיבל נדלה 120% מבונוס היעד שלו – 4.3 מיליון דולר. כל אלו חברו אל המשכורת הבסיסית של המנכ"ל – 1.2 מיליון דולר.

כסיכום נכתב מטעם מיקרוסופט כי "בשנת העסקים 2015, לאחר הדיווח על הכנסות ורווחי המניות, נצפתה התקדמות מרשימה ועקבית בהשתתת הזדמנויות לצמיחה עתידיות. נדלה סיפק לחברה ראייה נחושה ועקבית והוציא אל הפועל את אסטרטגיית ה-mobile-first and cloud-first שלנו, תוך שהוא מוסיף להנחות באופן יעיל את הטרנספורמציה בתרבות החברה, וכן להיות אפקטיבי בייצוגה מול לקוחותיה, שותפיה, משקיעיה ומועסקיה".

החברה הוסיפה וכתבה שנדלה כונן וביטא את משנתה של החברה והלך בכיוון שהחברה מתווה וציינה כי "בהנהגתו הושקה בהצלחה רבה ה-Windows 10 והתכנית לתגמול מנהלים הפכה באופן מובהק ליותר מבוססת ביצועים". בנוסף צוין כי במקרה שחוזהו של נדלה יסתיים, הסכום שישולם לנדלה יעמוד על 20 מיליון דולר.

עוד דיווחה מיקרוסופט כי בשנת הכספים שהסתיימה ביוני 2015 ההכנסות שלה הסתכמו ב-93 מיליארד דולר, עלייה של 10% ביחס לשנת הכספים הקודמת. הרווח הנקי של החברה באותה תקופה עמד על 12.2 מיליארד דולר – ירידה משמעותית לעומת 22 המיליארדים שהיוו את הרווח הנקי שנה קודם לכן.

ועוד לפני שנספיק לעכל את הסכומים – כבר בתחילת השבוע הבא אמורה החברה למסור את דו"חותיה ברבעון הראשון של 2016.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים