Google Photos מגיע ל-100 מיליון משתמשים בחודש

רק לפני חמישה חודשים נפרד שירות התמונות משירותי +Google, וכבר הוא מתהדר בנתון מרשים ביותר - ויש לו סיבה טובה לכך!

Google Photos

בעידן שבו כולנו מתעדים כל הזמן, ושהמצלמות מחוברות אלינו היישר לוורידים (שהרי הן חלק מהניידים שהפכו כשלעצמם לחלק בלתי נפרד מגופנו), אנחנו מחזיקים במאגר עצום של תמונות שקודם כל תופסות נפח זיכרון על המכשירים, ושבנוסף יש לנו דחף שיהיו זמינות בעבורנו להצגה לכל דיכפין. זאת הסיבה לכך ששירות Google Photos הוא כיום כמעט שירות חובה. השירות מאפשר גיבוי של כל תצלום או סרטון וידיאו שאתם מייצרים, ובאפשרותו לקבל מספר בלתי מוגבל של תמונות ברזולוציה נמוכה, שבהחלט מספקת את צורכיהם של מרבית המשתמשים.

בנוסף על כך ש-Google Photos מאפשר דרך מעולה לאצור זיכרונות מתוארכים ומשויכים למקום גיאוגרפי שבו נוצרו, כך שיהיו זמינים תמיד ואפילו מתויגים בנוחות למטרת איתור מהיר, השירות מספק גם כלי בשם Assistant, שמייצר באופן אוטומטי ומציע למשתמשים ריכוז של תצלומים במתכונת קולאז'ים או סרטונים לא-רעים באיכותם, כמו גם אלבומי סיפורי-בילוי יומיים חביבים למדי. אפשרות מעניינת נוספת שגלומה בשירות היא איתור לפי נושא. כך למשל, אם אתם רוצים להתבונן בתמונות של סנופי, כלב המשפחה האהוב, עליכם לבצע חיפוש על המושג "כלב", והשירות יאתר בעבורכם כל מה שנראה כמו כלב, ואפילו יצליח במרבית המקרים למצוא את סנופי החמוד.

עושה רושם שהעצמאות של שירות התמונות של גוגל (Google), לאחר שנפרד מ-+Google (המביך לעתים), עושה לו רק טוב, שכן הוא מספק אפליקציות גם לאנדרואיד (Android) וגם ל-iOS, ובאופן כללי מתנהג באופן ידידותי ומאוד מסביר פנים למשתמשים, וזאת בלי להטריד אותם כמעט בהודעות ובמסרים קופצים.

מכל אלו ניתן בהחלט להבין למה שירות התמונות של גוגל משך כה מהר מספר גדול של משתמשים אליו, בזמן שלמשל לפינטרסט (Pinterest) ולטוויטר (Twitter) נדרש פרק זמן של חמש שנים כדי להגיע ל-100 מיליון משתמשים לכל אחת. ואחרי שהבנתם מומלץ להצטרף, כמובן, כי הפעם נדמה שמדובר על הצלחה אמיתית שגם אתם רוצים ליהנות מהפירות שלה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דוד לה מרקיז

    היה לי על המחשב לשימוש , ופשוט נעלם לי ? אבקש את עזרתכם להשיבו !

אירועים קרובים