HP סוגרת את שירותי הענן הציבורי שלה

הסגירה הסופית תהיה ב-21 בינואר 2016 ● מעתה, כשהחברה תרצה לבנות עבור לקוח תשתית שכזו, היא תשתמש בשירותים חיצוניים ● החברה אמורה להמשיך ולספק שירותי ענן פרטי ושירותים מנוהלים באופן היברידי

למען חיזוק האסטרטגיה ההיברידית. HP Helion

HP החליטה לסגור את שירותי הענן הציבורי שהיא מעניקה באמצעות תשתית הענן שלה, Helion. הסגירה הסופית של תחום הענן הציבורי תהיה ב-21 בינואר 2016. מעתה, כשהחברה תרצה לבנות עבור לקוח תשתית ענן ציבורי, היא תשתמש בשירותים חיצוניים כדוגמת AWS של אמזון (Amazon).

עם זאת, HP אינה מתכוונת לסגור לחלוטין את שירותי הענן המבוססים על פלטפורמת Helion OpenStack. היא תמשיך בפיתוח של סביבת העבודה הזו, כך שהיא אמורה להמשיך ולספק שירותי ענן פרטי ושירותים מנוהלים באופן היברידי. לדברי החברה, המעבר לשימוש בשירותי ענן ציבורי חיצוני רק תחזק את האסטרטגיה ההיברידית בה מאמינה החברה.

"בכדי לתמוך במודל הזה, אנחנו נמשיך להגדיל באופן אגרסיבי את רשת השותפים שלנו, ונשלב סביבות ענן ציבוריות שונות. אנחנו נאפשר את הגמישות הזאת בכך שנעזור ללקוחות שלנו לבנות אפליקציות שניתנות לשינוע בין עננים ומבוססות על OpenStack", כתב בבלוג הרשמי של החברה ביל הילף, סגן נשיא ומנכ"ל, שירותי הענן של HP.

"כמו בעבר, אנחנו נעזור ללקוחות שלנו לתכנן, לבנות ולהריץ את סביבות הענן שהכי מתאימות לצרכים שלהם, וזאת בהתבסס על עומסי עבודה והדרישות העסקיות והתעשייתיות שלהם", הוסיף הילף.

ההערכה בשוק היא ש-HP מנסה להימנע מקרב אבוד ומעדיפה להשתמש בשירותי הענן החיצוניים שכבר הוכיחו את עצמם, ותוך הימנעות מהוצאות מיותרות. AWS רשמה בשנה האחרונה שבעה מיליארד דולר הכנסות. היא גם שחררה כלים שאמורים לסייע לחברות להעביר בקלות תשתיות ענן חיצוני ועומסי עבודה לסביבת AWS.
עוד חברות שמציגות צמיחה בתחום הזה הן מיקרוסופט (Microsoft), יבמ (IBM) וגוגל (Google). ייתכן שב-HP החליטו שזה כבר צפוף מדי בשבילם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים