Wunderlist זוכה בעדכון משמעותי באנדרואיד

העדכון לאפליקציה מבצע אינטגרציה בינה לבין מערכת ההפעלה מרשמלו ● כמו כן, תכונות נוספות ואפשרויות אחרות עוד באופק, כשמטרת כולן לשפר באופן דרמתי את תפקודו של היישום ובהתאמה להגדיל את הפופולריות שלו עוד

משתפרת ומשתדרגת. Wunderlist

אפליקציית המטלות וניהול החיים הפופולרית, Wunderlist, זכתה ממש לאחרונה לעדכון משמעותי במכשירי האנדרואיד (Android) שעליהם היא מותקנת. העדכון הכבד מבצע אינטגרציה בין האפליקציה למערכת ההפעלה מרשמלו, כולל מבחר מטעמים חדשים, וכן נוספה לאפליקציה אפשרות Google Now on Tap, המספקת חוויית משתמש משופרת בהרבה.

העדכון הנוכחי מביא עיצוב רענן וחדש לגמרי ל-Wunderlist באנדרואיד, ולצידו שורה ארוכה של תכונות וחידושים שישדרגו את האפליקציה באופן ניכר. השינוי הבולט ביותר הוא בעיצוב, והוא גם הדבר הראשון שבו יבחינו המשתמשים. האפליקציה עכשיו יותר זורמת, עם יותר רשימות של מטלות התואמות את המסך, בשל שינויי גודל שנערכו במראהו הגרפי של היישום. בנוסף מתקיימת באפליקציה המעודכנת תצוגת פרטים משופרת, המאפשרת צפייה בהערות, בסאבטקסטים, בקבצים, בתאריכי יעד ובתגובות, וכל זה מבלי להכביד על עינו של המתבונן במסך. החידוש מאפשר גם הוספת פרטים, עריכתם וצפייה בהם בקלות רבה. בכלל, למרות כל אמצעי התצוגה הרבים, היישום לא כבד לטעינה ואינו מסורבל לתפעול.

לא מבקשת רשות

המשתמשים באפליקציה יכולים כעת להוסיף מטלות (to-do items) כבר מבר ההודעות, תודות לתכונה חדשה שמכונה Quick Add Notification, המאפשרת לפשט את הפעולות ביישום ולהפוך אותן למהירות ונוחות פי כמה. במקביל יכולים המשתמשים להוסיף משימת to-do על ידי הקשה על הכפתור הכחול הגדול ב-Home View. בכל מקרה, האפשרות לייצר רשימה חדשה ממוקמת במתכונת הנוכחית באופן שונה ונמצאת בכפתור ה-Home View, כך שיש צורך לגלול למטה כדי לראות אותה.

בעקבות ההתאמה למערכת ההפעלה החדשה של גוגל (Google), ה-6.0 Marshmallow, תחדל האפליקציה לבקש ממשתמשיה אישורים תכופים, אלא אם כן מדובר בעניין קריטי. לדוגמה, אם משתמש לא חולק את הרשימות שלו עם אנשי הקשר, Wunderlist תעשה זאת מבלי לבקש את רשותו.

מקדמת כל מידע רלוונטי

כבר עתה משתמשי Wunderlist שעל מכשירי האנדרואיד שלהם כבר פועלת מערכת מרשמלו, יכולים ליהנות  ברשימותיהם מאפשרות Google Now on Tap המוצלחת. "עם עדכון האנדרואיד ל-6.0 Marshmallow תסרוק Google Now on Tap את הרשימות של המשתמשים ותקדם כל מידע רלוונטי שעשוי לעניין כל משתמש ומשתמש", כך הוסברו חידושי ה-Wunderlist בפרסום בבלוג שבישר את דבר העדכון. "עדכנו כבר עכשיו. נסו את החידושים. תוסיפו סרט לרשימת הצפייה שלכם, ואז לחצו לחיצה ארוכה על כפתור הבית ותראו מה יופיע לפניכם", עודד הפוסט את הקוראים.

בהמשך, כך מובטח, תתחדש Wunderlist לאנדרואיד בתכונות נוספות ואפשרויות אחרות, שמטרת כולן לשפר באופן דרמתי את תפקודו של היישום ובהתאמה להגדיל את הפופולריות שלו עוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים