ירידות ל-HOT: הרווח הנקי כמעט נמחק

החברה סיימה את הרבעון השליש עם רווח של ארבעה מיליון שקלים, לאחר שזה ירד ב-95% ● HOT איבדה במהלך הרבעון 28 אלף מנויים - והעלתה את שכר המנכ"לית בכ-70%

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT. צילום: רמי זרנגר

רבעון של ירידות: HOT סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם ירידה קלה בהכנסות וירידה חדה ברווחיות – כך עולה מהתוצאות שפרסמה החברה. בנוסף, היא איבדה במהלך הרבעון 28 אלף מנויים. לעומת זאת, שכרה של המנכ"לית, טל גרנות-גולדשטיין, הועלה בקרוב ל-70% – מ-60 אלף ל-100 אלף שקלים לחודש.

הדו"חות מעלים כי הכנסות החברה ירדו ברבעון ב-2.1% אל מתחת לרף מיליארד השקלים – 999 מיליון. לעומתן, ההוצאות הכלליות עלו ב-11.06% ל-914 מיליון. שתי המגמות הללו הביאו לפגיעה קשה ברווח הנקי, שקרס ב-95% לארבעה מיליון שקלים.

ההוצאות הגולמיות של החברה גדלו ב-8% ל-317 מיליון שקלים, הרווח הגולמי פחת ב-6.87% ל-682 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 68.27%.

HOT איבדה במהלך הרבעון 10,000 מנויי טלוויזיה, 10,000 מנויי אינטרנט ו-8,000 מנויי טלפוניה קווית.

לצד התוצאות הרבעוניות פרסמה החברה את הדו"חות לתשעת החודשים הראשונים של השנה. גם כאן היא רשמה עלייה בהוצאות (של 139 מיליון שקלים) לעומת ירידה בהכנסות (של 65 מיליון), וגם כאן פגעו המגמות הללו ברווח הנקי: הוא צנח ב-88% ל-20 מיליון שקלים.

גרנות-גולדשטיין בחרה בתגובה להאיר את הצדדים החיוביים בתוצאות, בהם שיפור, לטענתה, שהתחיל בסוף הרבעון השלישי והמשך השינוי במוקדי שירות הלקוחות. "לקראת סוף הרבעון ניכרת מגמת שיפור בתוצאות החברה, הנובע מצמצום נטישת הלקוחות, משיפור השירות ומהמשך פיתוח התשתיות והטכנולוגיה", אמרה. "בנוסף, ברבעון החולף חיזקה HOT את מעמדה בתחום הסלולר, עם גיוס של יותר מ-70 אלף לקוחות ברבעון ויותר ממיליון לקוחות באופן כללי".

"יחד עם זאת, ברור לנו שהלקוח בוחן מדי יום את איכות השירות שלנו. ואמנם, מספר הפניות ירד ב-47% וחל שיפור של 87% בזמני ההמתנה, כאשר זמן ההמתנה הממוצע נמוך מדקה. נמשיך במגמה זו ברבעונים הבאים", ציינה גרנות-גולדשטיין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים