הסטארט-אפ הישראלי Grid4C הוכרז כפיינליסט בתחרות Fierce Innovation

החברה הוכרזה בקטגוריית Big Data ופתרונות אנליטיים, ומיקומה הגבוה נבחר הודות לפתרונות התוכנה האנליטיים ומבוססי הבינה המלאכותית שהיא מפתחת עבור תעשיית האנרגיה

ד"ר נועה רושין-רימיני, מייסדת ומנכ"לית Grid4C

הסטארט-אפ הישראלי Grid4C הוכרז כפיינליסט בתחרות החדשנות היוקרתית Fierce Innovation לשנה זו: תחרות בחסות המוציאים לאור של FierceEnergy ושל Smart Grid News מבית FierceMarkets . הסטארט-אפ הוכרז כפיינליסט בקטגוריית Big Data ופתרונות אנליטיים.
Grid4C הוכתר כפיינליסט הודות לפתרונות התוכנה האנליטיים ומבוססי הבינה המלאכותית שהוא מפתח עבור תעשיית האנרגיה.

הגשות המועמדים העולים לגמר נבחנו על ידי פאנל נבחר של בכירי מגזר האנרגיה בארצות הברית, נציגי החברות: CenterPoint Energy, Duke Energy, Ameren Corporation, San Diego Gas & Electric, Iberdrola USA, Commonwealth Edison ו-PECO.

המועמדים נבחנו בהתאם לקריטריונים הבאים: חדשנות טכנולוגית, יישומיות פיננסית, תיקוף שוק, תאימות לתשתיות הקיימות, חוויית המשתמש והחדשנות הכללית.

Grid4C

Grid4C

"העובדה שעלינו לגמר בתחרות יוקרתית זו, היא סימן לכך שהתעשייה מכירה בחוזקה של פתרונות התכנה האנליטיים מבוססי בינה מלאכותית של Grid4C, המאפטמים את היעילות התפעולית של יצרני וספקי החשמל, מספקים פתרונות ערך מוסף משמעותיים ללקוחותיהם ומביאים להגדלת הרווחיות", אמרה ד"ר נועה רושין-רימיני, מייסדת ומנכ"לית Grid4C. "מסיבה זו החברה פעילה כיום בשווקי אנרגיה רבים, מנתחת מיליארדי קריאות של מונים חכמים משלוש יבשות, ומפיקה מעל לעשרה מיליון תחזיות עבור מערכות תפעול ושיווק של יצרני וספקי חשמל בעולם מדי יום", הוסיפה.

Grid4C הוקמה במטרה לפתח פתרונות תוכנה אנליטיים ליצרני וספקי חשמל. פתרונות אלה מושתתים על אלגוריתמים מתקדמים של בינה מלאכותית ומספקים ליצרני ולספקי החשמל את היכולת לבצע תחזיות בזמן אמת, ברמת דיוק וגרנולריות גבוהה. לחברה מוצרים החוזים צריכה של חשמל ברמת הצרכן הבודד או המכשיר החשמלי ברזולוציה של דקות, חוזים תקלות ברשת החשמל, חוזים ומאתרים גניבות של חשמל, מאתרים דפוסים ותבניות צריכה של חשמל, חוזים תגובות לקוחות להצעות התייעלות ולתכניות מחירים שונות בשווקים שעברו דרגולציה, מאתרים חריגות ברמת הצריכה הביתית ועוד. כל אלה חוסכים כסף רב לכל מי שנמצא בשרשרת הערך של החשמל ומביאים להתייעלותם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים