לינקדאין: עליות בהכנסות – ובהפסד הנקי

ההכנסות הרבעוניות אמנם גדלו ב-37%, אלא שעלייה חריגה של 45% בהוצאות הביאה לזינוק של 9.6 ברווח הנקי

תוצאות מעורבות. לינקדאין

הרבעון השלישי של השנה התאפיין, מבחינת לינקדאין (LinkedIn), בתוצאות מעורבות – כך עולה מהדו"חות שפרסמה הרשת החברתית. ההכנסות גדלו במהלכו, אלא שעלייה חריגה בהוצאות פגעה ברווחיות התפעולית והנקייה.

מהנתונים עולה כי לינקדאין סיימה את הרבעון עם זינוק של 45.25% בהוצאות ל-818.28 מיליון דולר ועם עלייה של 37.2% בהכנסות ל-779.6 מיליון. כתוצאה מהפער, ההפסד הנקי זינק פי 9.6 ל-40.01 מיליון דולר, ההפסד הנקי לבעלי המניות – פי 9.5 ל-40.52 מיליון, והמנייה הפסידה 0.32 דולר – יותר מפי 10 לעומת הרבעון השלישי של 2014.

עוד עולה מהתוצאות כי ההוצאות הגולמיות זינקו ב-48.68% ל-111.39 מיליון דולר, הרווח הגולמי עלה ב-35.44% ל-668.21 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 85.71%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-45.41% ל-704.91 מיליון דולר, מה שסייע למעבר מרווח של 8.6 מיליון דולר להפסד של 36.68 מיליון.

יצוין כי הרווח הנקי של לינקדאין הושפע מגידול של 13.61 מיליון דולר בהוצאות המימון ל-13.76 מיליון. הוצאות אלה נוטרלו במידת מה על ידי סעיף חבות המס: החברה קיבלה במהלך הרבעון החזר מס של 10.43 מיליון דולר לעומת חבות מס של 12.92 מיליון ברבעון המקביל אשתקד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים