חדש: בילויים חברתיים בחסות גוגל

האם נרצה שענקית החיפוש תהיה מעורבת בבילוי החברתי הבא שלנו ותעזור לנו למצוא ולבחור אותו באמצעות אפליקציה חדשה? Who's Down פה כדי לברר זאת

מארגנת מפגשים חברתיים. גוגל. צילום: BigStock

בנוסף לתפקידה כמרכזת הידע והמידע באינטרנט ולבעלותה על אנדרואיד (Android), מנסה כעת גוגל (Google) שוב להיות אפילו מעורבת יותר בחיי האנושות.

הפעם, כך עושה רושם, מדובר על החלק הצעיר יותר של האנושות – בני הנוער. לאחרונה השיקה ענקית הטכנולוגיה אפליקציה חדשה העונה לשם Who's Down, המהווה פלטפורמה לתכנון בילויים חברתיים.

Who’s Down מאפשרת לחברים המתעניינים בפעילות משותפת להתקבץ יחד ולהיפגש במקום כלשהו לצורך עיסוק בנושא המשותף. כרגע האפליקציה פועלת במתכונת של הזמנה בלבד, וזמינה רק לתלמידי קולג'. האפליקציה אינה דורשת מהמשתמשים שלה להירשם באמצעות כתובת המייל של המוסד החינוכי שבו הם לומדים, אבל כן מבקשת מהמשתמשים לציין את שם מקום הלימוד לפני שהם מאושרים ונכנסים לרשימת ההמתנה בתוך האפליקציה.

Who's Down

Who's Down

אופן השימוש באפליקציה הוא בחירת התחום שבו המשתמש מתעניין (down to hang) ואז בחירת התחום שהמשתמש רוצה לפגוש אנשים נוספים שהנושא מעורר בהם עניין (down to meet). האפליקציה מספקת רשימה לבחירה של פעילויות פופולריות או כאלו שעשויות לתאום לטעמו של הגולש. אחרי שהמשתמש בחר בתחום ההתעניינות שלו, האפליקציה מחכה ומאתרת בעבורו משתמשים אחרים שה-down to hang שלהם משיק לזה שבו בחר המשתמש ושהביעו עניין במפגש עם אחרים סביב הנושא המסוים. האפליקציה לוקחת את המשתמשים לחדר צ'ט, שכל מה שייכתב בו יעלם 24 שעות לאחר השיחה.

הנישה שאליה משתייכת אפליקציית Who’s Down לא ממש ברורה בינתיים, שכן כיום אין עדיין רבים שעושים שימוש באפליקציות שכאלו. יארך זמן עד שנוכל להעריך האם הרעיון שעומד מאחורי ה-Who’s Down נכון, עד כמה טוב היא עושה לנו, והאם יש סיכוי שהאפליקציה עומדת לייצר התמכרות חברתית חדשה.

Who’s Down כבר זמינה להורדה ב- App Store וב-Google Play Store. כל שעליכם לעשות הוא להוריד, להתקין ולהתחיל לבלות יחד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים