השבוע ב-Kickstarter: הקץ לנחירות והינשוף המאבטח

רוצים להכיר את ההפתעות החדשות בשוק? בא לכם להשקיע לפני כולם במה שהולך להיות העתיד? מדור חדש מציג לכם את הפרויקטים הכי חמים של פלטפורמת מימון ההמונים, ואם השתכנעתם - פרגנו ותהיו חלק ממה שישנה את העולם

כל מה שנוצץ. Kickstarter

אם יש משהו שהוא לא המצאה חדשה, אלה מצלמות האבטחה. ובאופן כללי, להמציא את הגלגל זה כבר די פאסה. היופי הוא לקחת את הקיים ולשדרג אותו כך שעל אף שהכל מוכר וידוע, זה מדליק אותנו לא פחות מאשר היה מוצר חדש.

וכך גיליתי את Ulo. מדובר במצלמת אבטחה בצורת ינשוף, שבמקום לכער את הבית ולהפוך אותו לבית האח הגדול מרושת המצלמות שעוקבות אחריך, הינשוף החמוד מסתכל עליכם בסקרנות, ולמרות שזה ברור שמישהו עוקב אחריכם, זה איכשהו אפילו כמעט נחמד. ואלה שלא יודעים שמישהו עוקב אחריהם – מה יותר נחמד מזה? זאת אומרת, במידה וזה קורה בארמונכם שלכם ולא באמת במטרה לרגל אחרי מישהו בביתו שלו – אבל היי, כל אחד ותחביביו או סטיותיו או מוזרויותיו.

ואנו, כיצורים מתקשרים שכמונו, מסוגלים את מרבית הקשר הבינאישי שלנו לעשות באמצעות העיניים בלבד. אפילו תרבויות שונות, שפות שונות, כמעט מספיק ולו מבט כדי שנדבר אחד עם השני. כך גם Ulo מתקשר. והוא יגרום לכם לתקשר איתו בחזרה ואפילו בכיף.

Ulo מתקשר בעזרת הבעות העיניים שלו, הודות למסכי LCD חדשים שיוצרו במקור לדור הבא של השעונים החכמים, ובעזרת אפליקציות תואמות אתם יכולים להתאים אותו בדיוק כפי שמתחשק לכם, אם זה בצבע העיניים, בצורתן ובגודלן, כך שיתאימו לכם בדיוק ואפילו לסביבת החדר בה הוא נמצא. ומה שמגניב באמת, זה שתדעו בדיוק מה עובר לו במוח בלי שום סימן על המסך או לוגו כלשהו. למשל, כאשר הסוללה נמוכה מתחת ל-10% תראו שהוא עייף. או כאשר אתם מצלמים באמצעותו תמונה, הוא ממצמץ. כמו כן, העיניים שלו עוקבות אחרי כל תנועה, והן מתכווצות כאשר מישהו מסתכל בוידיאו אונליין.

ל-Ulo נותרו עוד 32 ימים עד סוף גיוס הכספים, והוא כבר עבר את רף הגיוס אשר הציב לעצמו. בשביל לקבל את הינשוף החמוד הזה, תצטרכו להיפרד מ-182 דולר (כולל משלוח לארץ). ואת האמת? הוא נראה די מגניב, ותמיד טוב לדעת שאין אף פורץ בבית. גם איזה גנב יחשוד בינשוף שמסתכל עליו ועוקב אחריו לכל מקום? טוב, אולי כולם, אבל לפחות זה יעשה לו כזה מצב רוח טוב שאולי הוא ישאיר משהו ולא ייקח הכל. את Ulo למשל.

לעמוד הפרויקט.

Nora – הסוף לנחירות

אל תנסו להתחמק מהאמת, או ליתר דיוק מהאמת שמטיחים בפניכם החצי השני למיטתכם. אתם מרעישים, אתם נוחרים, ובטח גם דוחפים אתכם כל הלילה בשביל להשתיק אתכם, כך שבסופו של דבר אתם קמים בבוקר סחוטים, כאובים, עייפים, והעולם שחור משחור. ולמה? רק בגלל הנחירות? אז הנה באה Nora להראות שלא הכל נורא, ושגם מהנחירות אפשר להיפטר, להציל את הזוגיות, ובעיקר לנפנף את העייפות והשביזות.

הפתרון של Nora הוא נפלא, כי הוא לא פולשני, והוא למעשה מתוכנן כדי לעצור את הנחירות בזמן – לפני שהחצי השני למיטה מתעורר. עם Nora אין צורך ללבוש מסכות לפנים, רצועות אף, תותב לשיניים או כל המצאה מגוחכת אחרת. למעשה, ייתכן ואפילו לא תזהו ש-Nora בחדר, אלא אם כן מישהו יכיר לכם אותה.

המכשיר למעשה מותאם לכל סוגי הכריות. הכרית המרופדת של Nora נכנסת בתוך הציפית, ולא מפריעה לכם בשום אופן לזוז עם ועל הכרית שלכם, או לדחוף את הידיים מתחת או מעל או לכל כיוון אפשרי שתרצו. כש-Nora מזהה שאתם מתחילים לנחור, היא מזיזה את הראש שלכם באמצעות מערכת מתנפחת, המופעלת על ידי מיני-משאבה שמונחת מתחת למיטה שלכם, כך שאתם תפסיקו לנחור לפני שתעירו את מי שישן לידכם. המכשיר עולה באופן שווה על פני כל אורך הכרית שלכם, מה שאומר שאתם יכולים לשים את הראש בכל מקום. בין אם אתם מעדיפים לישון על הגב או על הצד, Nora זורמת ותעבוד בצורה מושלמת. עם Nora, כל האלקטרוניקה נמצאת הרחק מהראש שלכם, כדי לוודא שאתם מקבלים את השינה הכי טבעית שיש. נו? נראה אתכם אומרים שזה לא כל מה שחלמתם עליו?

מתוך גיוס של 100 אלף דולר, עד כה גויסו כבר 359 אלף דולר, ועוד נותרו 11 ימים. אמנם החבילות הטובות די הלכו להן, אבל מי שבכל זאת רוצה את מתנת השינה הטובה וחוסר השנאה בזוגיות, מוזמן להוציא 304 דולר (כולל משלוח לישראל) ופשוט לישון טוב. מה אפשר לבקש יותר מזה?

לעמוד הפרויקט.

Ulo

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים