רוג'ר האוול, סיטריקס: "סביבת העבודה החדשה מצריכה שינוי בחשיבה הארגונית"

בעוד שבעבר סביבת העבודה הייתה במשרד, כיום היא הרבה יותר ניידת ומבוססת מובייל, ציין האוול, מנהל פריסיילס בסיטריקס למערב אירופה ● הוא ציטט נתוני מחקר לפיהם מרבית העובדים חושבים שהארגון לא נותן להם את הטכנולוגיה הנחוצה לביצוע עבודתם

רוג'ר האוול, מנהל פריסיילס בסיטריקס למערב אירופה. צילום: קובי קנטור

"סביבת העבודה הארגונית השתנתה, ואפילו הומצאה מחדש. הדפוסים שהכרנו לא קיימים עוד וארגונים נדרשים לשנות את דפוסי החשיבה שלהם בהתאם", כך אמר רוג'ר האוול, מנהל פריסיילס בסיטריקס (Cittrix) למערב אירופה.

האוול דיבר באירוע הלקוחות השנתי של החברה, שהתקיים ביום ה' האחרון באולם האירועים סטוקו בהדר יוסף בתל אביב. הנחה את האירוע אבי תמיר, מנהל מכירות בסיטריקס ישראל.

בדבריו הבדיל האוול בין סביבת העבודה בעבר לזו הנוכחית. "פעם, כולם עבדו מהמשרד והשתמשו במחשב אישי שסופק על ידי החברה, הכול נעשה On-Premise, על ידי אנשי ה-IT, והאפליקציות היו מונוליטיות. סביבת העבודה החדשה היא אישית, מבוססת מובייל, אלחוטית ומתבססת במידה רבה על מחשוב ענן, כולל האפליקציות", אמר.

הוא סיפק מספר נתונים שממחישים, לדבריו, את הצורך בשינוי החשיבה הארגונית: "61% מעובדי ה-IT עובדים מחוץ למשרד, 72% מהעובדים סבורים שלא מספקים להם את הטכנולוגיה הנחוצה לביצוע עבודתם ו-67% מעובדי המחלקות הטכנולוגיות מודאגים מכך שהמידע שלהם לא מאובטח מספיק".

האוול ציין כי סביבת העבודה של סיטריקס מספקת מענה לבעיות הללו ואחרות. "הפתרונות שלנו עונים על הצרכים השונים של הארגון בתחום. למשל, הם כוללים דסקטופים וירטואליים עם ביצועים גבוהים; אפליקציית מובייל ואבטחת המכשיר; אפליקציות ידידותיות למובייל; חנות אפליקציות ייחודית; GateWay מאובטח למובייל; ופתרונות תקשורת המבוססים על ה NetScaler", אמר.

גדי פלדמן, מהנדס מכירות ראשי בסיטריקס ישראל. צילום: קובי קנטור

גדי פלדמן, מהנדס מכירות ראשי בסיטריקס ישראל. צילום: קובי קנטור

גדי פלדמן, מהנדס מכירות ראשי בסיטריקס ישראל, הציג את חנות האפליקציות של סיטריקס, שכוללת קטלוג של אפליקציות ארגוניות מגוונות, ואת פתרון ה-Workplace suite של החברה. לדבריו, "הפתרון עובד על איזה מכשיר שרוצים. הוא מאפשר ניצול טוב יותר של העובדים, ושיפורים בפרודוקטיביות, בחוויית המשתמש ובאבטחת המידע. מדובר בפתרון מלא וכולל בבית אחד, בפנל אחד בתוך הארגון".

האירוע הסתיים בהרצאתו של צבי יחזקאלי, הפרשן של חדשות 10 לענייני המזרח התיכון, שדיבר על התמורות באזורנו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים