הדודל של גוגל לליל כל הקדושים – משחק סוכריות

לכבוד היום המפחיד בשנה, שחררה ענקית החיפוש משחק ברוח ה-Halloween ושילבה אותו במסגרת הלוגו שלה ● ארבע מכשפות, כל אחת מהן מייצגת נושא ומתחרה בשם הקבוצה שהיא משתייכת אליה באיסוף סוכריות בשמיים, תוך כדי רכיבה על מטאטא, איך לא?

גוגל ברוח החג. Google Doodles

"בחר נושא ותפוס סוכריות", הציע בסוף השבוע האחרון ה-Google Doodle לכל מי שהגיע לאתר ולמנוע החיפוש של גוגל (Google). לכבוד היום המפחיד בשנה, שחררה ענקית החיפוש משחק ברוח ה-Halloween – ליל כל הקדושים – ושילבה אותו במסגרת הלוגו שלה.

במשחק, שללא ספק מתכתב עם היסטריית משחקי הממתקים והסוכריות שטרם נס לחם, ושנקרא The Global Candy Cup, הוצעה לגולש החוגג חבירה לאחת מארבע מכשפות צבעוניות – כחולה, אדומה, ירוקה או צהובה. כל אחת מהן מייצגת נושא ומתחרה בשם הקבוצה (העולמית!) שהיא משתייכת אליה באיסוף סוכריות בשמיים, תוך כדי רכיבה על מטאטא, איך לא?

בדרך מצפים למכשפות הנחושות מכשולים שונים ומשונים והמון ממתקים. גוגל אפילו הוסיפה למשחק "הכירו את המתחרה" ובו ביוגרפיה קצרה של כל מכשפה, עם עובדות משעשעות כמו התהייה מה תעשה המכשפה אם תזכה בגביע. כל משתמש צובר נקודות בכל משחק, ואלו נזקפות לזכות הקבוצה שאת הצבע שלה הוא בחר, וכמובן שהקבוצה המנצחת (הטובה ביותר בעולם) היא זו שחבריה צברו את מספר הנקודות הגבוה ביותר.

למרות שהדודל כבר ירד מהעמוד הראשי, הוא עדיין זמין באגף הדודלים של גוגל , וניתן עדיין להצטרף לטורניר. לסיום נצטרף לאיחולים של גוגל – שהמכשפה הטובה מכולן תנצח – may the best witch win!

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים