דובאי: המדיה החברתית גרמה לגירושין המוניים

בית המשפט למשפחה פירסם כי 50% ממקרי הגירושים באיחוד האמירויות נובעים מוויכוחים ומריבות הקשורים לשימוש במדיה המדוברת ● כמו כן, מסתבר כי שליש מן הגברים שהחליטו כי הם מעוניינים להתגרש, משתמשים ב-ווטסאפ כדי להודיע לנשותיהם שהנישואים נגמרו

שיחות קול ווידיאו בווטסאפ גם בדסקטופ

צרות במשפחה בגלל ווטסאפ (WhatsApp)? מסתבר שגם זה קורה. זוג מדובאי החליט להתגרש לאחר שהאישה ביקשה מבעלה לבחור בינה ובין שירות ההודעות.

בקשת הזוג הניעה את בית המשפט למשפחה בדובאי לפרסם כי 50% ממקרי הגירושים באיחוד האמירויות נובעים מוויכוחים ומריבות הקשורים לשימוש במדיה חברתית.

לפי דיווח ב-7Days, בני הזוג החליטו בעת שנישאו לפני עשר שנים, שהבעל לא יוריד ווטסאפ לטלפון שלו, אך הבעל לא עמד בהסכם, והשתמש באפליקציה במשך כמה שנים, מה שעורר ריב בין בני הזוג.

"הבעל ניסה להבין למה הוא אינו יכול להשתמש ביישום, למרות שכולם משתמשים בו, כולל אישתו", סיפר יועץ הנישואים לעיתון, "אבל האישה אילצה אותו לבחור ואמרה: 'או אני, או ווטסאפ'. הוא התעייף מלשכנע אותה, ולכן החליט להתגרש".

בידיעה נמסר, כי מחלקת ההדרכה המשפחתית עסקה בכ-5,000 מקרים של סכסוכי נישואים בשנה האחרונה, מחציתם היו קשורים למדיה חברתית, וכחמישית מהם הסתיימו בגירושים. הוויכוחים מתעוררים בדרך כלל כשאחד מבני הזוג לא רוצה שהשני ישתמש במדיה חברתית, דבר היכול להוביל עד לבגידות באמצעות ה-ווטסאפ.

לדברי יועץ הנישואים, המגמה מתגברת בכל המדינות, אבל בייחוד באמירויות ובמדינות ערביות אחרות. "בארבע השנים האחרונות הבחנו שהמגמה הזאת מתגברת מדי שנה", הוא ציין. "זוהי בעיה המתרחשת במדינות שונות, אך בולטת יותר באמירויות ובמדינות ערביות.

עוד סיפר היועץ, שכשליש מן הגברים שהחליטו כי הם מעוניינים להתגרש משתמשים ב-ווטסאפ כדי להודיע לנשותיהם שהנישואים נגמרו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים