Wind River משיקה חבילת פתרונות ענן להאצת יישומי האינטרנט של הדברים

ההשקה נערכה במסגרת אירוע IoT Insights ● בנוסף, הציגה החברה שתי מערכות הפעלה חינמיות לקישוריות ענן, התומכות בתקשורת אליו מרכיב הקצה

Wind River, חברה בת של אינטל (Intel) המספקת תוכנה עבור האינטרנט של הדברים, השיקה אתמול במסגרת אירוע IoT Insights חבילת ענן מקיפה בשם Wind River Helix Cloud, ומערכות הפעלה חינמיות המקושרות לענן היכולות לעבוד עם כמה ארכיטקטורות – ה-Wind River Rocket ו-Pulsar Linux.

Helix Cloud מספק משפחה של מוצרי תוכנה כשירות (SaaS) עם גישה בכל מקום ובכל זמן לכלי פיתוח, למעבדות וירטואליות ולרכיבים מיושמים. הפתרונות מפשטים את הדרך שבה מפתחים בונים ומנהלים את טכנולוגיות האינטרנט של הדברים שלהם לאוטומטיות ופשוטות יותר לכל אורך מחזור חיי המוצר – מן העיצוב הראשוני והבדיקות ועד ההטמעה והפירוק.

מוצרי Helix Cloud הזמינים במודל SaaS כוללים את Wind River Helix App Cloud – סביבת פיתוח מבוססת ענן לבניית אפליקציות אינטרנט של הדברים; Helix Lab Cloud – מעבדת חומרה וירטואלית בענן לסימולציה ובחינה של רכיבי האינטרנט של הדברים ומערכות מורכבות; ו-Helix Device Cloud – פלטפורמה מבוססת ענן לניהול רכיבי האינטרנט של הדברים והנתונים שהם מפיקים.

אקו-סיסטם פתוח ושיתופי

בנוסף, השיקה החברה שתי מערכות הפעלה חינמיות לקישוריות ענן, התומכות בקישוריות ותקשורת בין רכיב הקצה אל הענן: Rocket היא מערכת הפעלה בזמן אמת שצורכת מעט משאבים ומקושרת ישירות ל-Helix Cloud. היא מציעה תמיכה בריבוי ארכיטקטורות ותוכנה עבור יישומים שרצים על מיקרובקרים (MCU) כ-32 ביט, כמו אלה שבהם משתמשים בריכוזים של חיישנים קטנים, במחשוב לביש וברכיבים שונים המנצלים את יתרונות האינטרנט של הדברים. Pulsar Linux היא מערכת הפעלה Linux בינארית רזה, המבוססת על הפצת Wind River Linux, והמקושרת ישירות גם היא ל-Helix Cloud. היא מציעה תמיכה בריבוי ארכיטקטורות ותוכננה לפעול על יישומים מ-32 ביט  ועד מעבדים של 64-bit.

שתי מערכות ההפעלה החדשות אינן תלויות פלטפורמה, ונוסף על תמיכה בארכיטקטורות של אינטל ו-ARM הן תומכות בטווח רחב של לוחות אם מסחריים רגילים. הדבר יספק אפשרות תנודה של יישומים במכשירים שונים והיא מעודדת אקו-סיסטם פתוח ושיתופי.

Wind River פועלת באופן צמוד ובשיתוף פעולה עם חברות מובילות, אשר חולקות איתה את חזון האינטרנט של הדברים, בהן HP Enterprise, TCS, אוטודסק (Autodesk), אדוונטק (AdvanTech), אבנט (Avnet), פריסקייל (Freescale), מיקרוסופט (Microsoft), אורקל (Oracle), טקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments) ועוד.

ההזדמנויות הרבות שגלומות מאחורי האינטרנט של הדברים

בנוסף, החברה יצרה את תוכנית המפתחים Helix Developer Program כדי לתמוך בקהילת פיתוח האינטרנט של הדברים. התוכנית הגלובלית מורכבת ממערך תומך נרחב של שותפים טכנולוגיים, כולל יצרני סיליקון ותוכנות עצמאיות (ISV), חברות פיתוח תוכנה, מפתחות פתרונות ל-OEM, אינטגרטורים, חברות ענן ועוד .

"התוספות החשובות הללו לפורטפוליו מוצרים מן הקצה אל הענן מספקים ללקוחותינו ולקהילת המפתחים סט מוצרים אטרקטיבי שונה מן האחרים, שכולל מפתרונות לביצוע ניסויים, דרך פיתוח בפועל ועד ליישום מסחרי", אמר בארי מיינץ, נשיא Wind River. "מיצרנים ועד מפתחי מוצרים מסחריים, הפתרונות הללו פותחים את יישומי האינטרנט של הדברים ופיתוח הרכיבים לטווח רחב של אנשים שרוצים להצטרף להזדמנויות הרבות שגלומות מאחורי עולם האינטרנט של הדברים. סדרת הפתרונות שלנו מהווה מערכת של כלים בסיסיים שמיועדים לפשט ולהאיץ את היישום של טכנולוגיות אלה בתעשיות שונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים