אקטיביו יוצאת בקמפיין לגיוס 30 עובדים

בכוונת החברה, שחצתה בראשונה את הרף של 100 עובדים המועסקים בה, לגייס בעלי ניסיון או אוריינטציה לתחומי ה-BI ● דרור הר, מנכ"ל אקטיביו: "הצפי שלנו הוא שהגידול במספר העובדים לא ייעצר ויעמוד על שיעור דו ספרתי גם בשנים הבאות"

דרור הר, מנכ"ל אקטיביו

אקטיביו (Actiview), המתמחה בהטמעה וייעוץ בתחומי ה-BI, Information Management ו-Analytics, מודיעה על השקה של קמפיין חדש לגיוס של 30 עובדים, שייקלטו בחברה במהלך השנה הקרובה. בכוונת החברה, שלראשונה חצתה את הרף של 100 עובדים המועסקים בה, לגייס עובדים בעלי ניסיון או אוריינטציה לתחומי ה-BI, ובדגש על מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות, מפתחי ETL, מפתחי דו"חות BI, מפתחי Java, אנליסטים לתחומי שיווק, ניהול קמפיינים ו-BI, אנליסטים לניתוח סיכוני אשראי, מיישמי BI פיננסי, מיישמי Campaign Management, ומיישמי BW.

דרור הר, מנכ"ל אקטיביו, מציין כי "החברה נמצאת בעיצומו של תהליך גדילה מואץ, שתחילתו בשנת 2010 כאשר מנתה החברה כ-20 עובדים, במהלכו גדל מספר העובדים בחברה פי חמישה. הצפי שלנו הינו שהגידול במספר העובדים לא ייעצר, וימשיך לעמוד על שיעור דו ספרתי גם בשנים הבאות".

הר הוסיף כי "הצמיחה המהירה בחברה הינה תוצאה ישירה של מימוש תכנית אסטרטגית שנועדה להפוך את אקטיביו לספקית של פתרונות BI מקצה לקצה. מנועי הצמיחה שלנו נובעים מגידול בפעילות הקלאסית של תחומי ה-BI וה-Data Management, הגדלת הפעילות של החברה בחו"ל, ומגידול מתמשך בתחומי הפעילות החדשים, דוגמת אנליטיקה, מערכות לניהול השיווק בעולם הדיגיטלי, Big Data ומערכות BI פיננסי."

מעוניינים לנסות את מזלכם? למשלוח קו"ח: [email protected]

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים