ג'ייק ביילי: "העתיד הוא לחלוטין בידיים שלנו"

ביילי בן ה-18 גילה באופן מפתיע, מעט זמן לפני שהיה צריך לשאת נאום בטקס גדול, כי יש לו סרטן מסוג מאוד אגריסיבי שעלול לא להשאיר לו הרבה זמן לחיות ● את הדברים שאמר לחבריו, לא כדאי לכם לפספס ● סרטון השבוע

הלב נשבר. ג'ייק ביילי. צילום: יוטיוב

הכינו את הממחטות, הנה מה שירסק לכם את הלב לקראת סוף השבוע.

הכירו את ג'ייק ביילי. סטודנט בן 18, המתפקד גם כ-Senior Monitor (שזה מקביל פחות או יותר לראש מועצת תלמידים אצלנו) בבית הספר שלו בכרייסטצ'רץ ', ניו זילנד. עדיין לא התחלתם להזיל דמעות? הגיוני.

ביום ד' היה אמור ביילי לשאת נאום בטקס גדול ומכובד, אבל גילה בשבוע שעבר כי יש לו סרטן מסוג מאוד אגרסיבי והוא ימות אם לא יקבל טיפול בתוך שלושה שבועות.

"כתבתי נאום, ושבוע לפני שהייתי אמור לשאת את הנאום הזה הלילה אמרו לי, 'יש לך סרטן'", הוא אמר לקהל.

ביילי המשיך וסיפר, "הם אמרו – 'אם אתה לא מקבל שום טיפול בתוך שלושת השבועות הבאים, אתה הולך למות'. ואז הם אמרו לי שאני לא אהיה כאן הערב כדי לשאת את הנאום".

כפי שניתן להבין, ביילי כן הגיע לטקס. באופן באמת לא צפוי, הוא הצליח לעזוב את מיטתו בבית החולים ולשאת את הנאום אותו כתב. מיותר לציין שהמילים מעוררות ההשראה שלו, הלהיבו את הקהל שעמד על רגליו ומחא כפיים ללא הפסקה.

בנאום שעד כה משך אליו עשרות אלפי צפיות באינטרנט, ביילי עודד את חבריו לכיתה לחיות את הרגע ולהיות "מיקרו-שאפתניים". מה שנקרא – תשאפו בקטן, כדי שתזכו לזכות ולהגשים דברים.

עוד אמר ביילי בנאומו כי "זה העניין: אף אחד לא זוכה לצאת מהחיים האלה בחיים. אז תהיו אדיבים, תהיו נהדרים, תהיו מנומסים ותהיו אסירי תודה על ההזדמנויות שאתם מקבלים". עוד הוסיף כי "האתגר שלי עבורכם ועבורי, זה להמשיך לגדול ולהתפתח לטובה. העתיד הוא לחלוטין בידיים שלנו".

"תשכחו מחלומות ארוכי טווח", אמר ביילי. "בואו נקדיש את עצמנו במלוא התשוקה לרדוף אחר מטרות קצרות-טווח. אנחנו לא יודעים היכן נמצא את עצמנו בסופו של דבר. או מתי יגיע סופנו".

כשסיים ביילי את נאומו לקול מחיאות הכפיים הנלהבות, חבריו לכיתה הפתיעו אותו עם ריקוד ההאקה המסורתי.

על אף שריגש את הקהל, התרגש ביילי לא פחות. בעוד הוא נאבק לשמור על קור רוחו, הוא עצם את עיניו, והגה את המילים "תודה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים