יבמ מרביצה תורה באשדוד

החברה פותחת מרכז פיתוח חדש בעיר המצטרף לרשת עולמית של מרכזי פיתוח בינלאומיים

מתפצלת. יבמ. אילוסטרציה: BigStock

יבמ (IBM) השיקה היום מרכז פיתוח חדש באשדוד. המרכז מצטרף לרשת עולמית של מרכזי פיתוח של החברה הכוללת מפתחים, בודקים ואנשי תוכנה במגוון תחומים ותעשיות.

המרכז, שהושק במעמד שר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס, ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי ומנכ"ל יבמ ישראל, ריק קפלן, הוא פרי מאמצים של כשלוש שנים, להם היו שותפים אנשי יבמ והאגף לפיתוח תעשייה בעיריית אשדוד. המרכז שפותח עתה את שעריו צפוי להמשיך ולהתרחב בשנים הקרובות.

"יצירת הזדמנויות למשרות איכותיות בתחום ההיי-טק באשדוד, היא בשורה משמעותית לתושבים שלנו", אומר ד"ר לסרי. "אנחנו שמחים על החבירה ליבמ. זהו צעד חשוב עבורנו בהפיכת אשדוד לעיר טכנולוגית חכמה, הכוללת תעשיות עתירות ידע".

ד"ר יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד. צילום: פלי הנמר.

ד"ר יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד. צילום: פלי הנמר.

לדברי קפלן, יבמ רואה במרכז הזדמנות עסקית חשובה וחלק בלתי נפרד מפעילותה בארץ. "מצאנו בעיריית אשדוד שותפים אמיתיים לדרך. בחרנו באשדוד כי מצאנו כאן רמה גבוהה של יכולות וכישורים. המרכז שאנחנו פותחים כאן מצטרף לרשת של מרכזים בהם פועלת יבמ בישראל ובהם מעבדת המחקר בחיפה, מעבדות פיתוח תוכנה שפועלות בירושלים, הרצליה, רחובות ותל אביב, מעבדת מערכות וטכנולוגיה שפועלת בתל אביב, מרכז הסייבר שהקמנו בשנה שעברה בבאר שבע יחד עם אוניברסיטת בן-גוריון וכמובן מרכז השיווק והמכירות שלנו בפתח-תקווה", אומר קפלן.

ריק קפלן, מנכ"ל יבמ ישראל. צילום: פלי הנמר

ריק קפלן, מנכ"ל יבמ ישראל. צילום: פלי הנמר

אקוניס ציין כי "הקמת מרכז הפיתוח של יבמ באשדוד מהווה הוכחה נוספת לאמון שרוחשות החברות הבינלאומיות לישראל ולעיר. פתיחת מרכז יבמ היא רק ההתחלה ואני מאמין שעוד רבות יבואו בעקבותיה. משרד המדע והטכנולוגיה, בראשותי, יגביר את ההשקעות בעיר במידה ניכרת כבר ב-2016".

אופיר אקוניס, שר המדע והטכנולוגיה. צילום: פלי הנמר

אופיר אקוניס, שר המדע והטכנולוגיה. צילום: פלי הנמר

מרכז הפיתוח החדש יעסיק בתחילה כעשרים עובדים ויעסוק במגוון הפעילויות המרכיבות את מחזור החיים של פיתוח תוכנה לפרויקטים, בעיקר בעולמות ה-Java ו-ABAP ובתחומי הצמיחה האסטרטגיים של יבמ: מובייל, אנליטיקה עסקית וסייבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים