מפעילים את המחשב מרחוק והמכשיר שיחסוך מכם געגועים

רוצים להכיר את ההפתעות החדשות בשוק? בא לכם להשקיע לפני כולם במה שהולך להיות העתיד? מדור חדש מציג לכם את הפרויקטים הכי חמים של פלטפורמת מימון ההמונים, ואם השתכנעתם - פרגנו ותהיו חלק ממה שישנה את העולם

כל מה שנוצץ. Kickstarter

כמה פעמים נתקפתם בהלה עצם העובדה שפנינו לעתיד, את העבר צריך להשאיר מאחור, ואז כשראיתם את כל ההתקדמות הטכנולוגית שעוקפת אתכם בסיבוב, הבנתם שאתם כבר תקועים בעבר וממש אין טעם אפילו לנסות להבין לאן החיים הולכים? כל הזמן? אתם לא לבד. ובכל זאת, הנה הזדמנות להקדים רבים ולסגור פערים. אמנם זה נכון שרק המעבר מבלוק המכתבים והנייר לתקתוקים על המחשב לקח לכם לא מעט זמן, אבל היי – השלב הבא כבר כאן!

Gest הוא מכשיר לביש המאפשר לכם לשלוט במחשב או במכשיר הנייד עם הידיים שלכם. כן כן, גם כרגע הידיים הן אלה המפעילות את הכל, אבל הפעם לא תצטרכו בכלל לגעת במכשיר.

מפתחי Gest אמרו כי "רצינו מכשיר שישחזר את הבסיס של השימוש במחשבים. אנחנו רגילים לכלים ישנים כמו המקלדת והעכבר, אבל הם מתחילים לעשות פחות היגיון כאשר המכשירים הנוכחיים בחיינו הופכים קטנים יותר ולחלק מהיומיום שלנו. זו הסיבה שיצרנו את Gest".

Gest

Gest

Gest מאפשר לכם לעבוד עם הידיים שלכם בצורה אינטואיטיבית יותר. לעבור בין יישומים רק על ידי תזוזה של האצבע: הצביעו אל המסך רק כדי להזיז את העכבר לכל עבר; סובבו את כף היד שלכם כדי לעשות התאמות בפוטושופ; סובבו אובייקט תלת מימדי על ידי כך שפשוט תתפסו אותו ותסובבו את היד שלכם; אתם לא צריכים לחשוב על מה שאתם עושים –  פשוט תעשו את זה.

החלק הכי מגניב הוא ש-Gest הוא מאוד תכליתי. אתם יכולים לתכנת מחוות מותאמות אישית לפעולות במכשירים שלכם. כל שעליכם לעשות זה תנועה עם היד שלכם, ואז לקשור אותה לכל פעולה שתרצו.

למפתחי המוצר היה ברור שהמקלדת והעכבר לא יהיו כאן לנצח, והם מאמינים כי בעזרתכם (אלה שפחות בקטע נוסטלי ויותר זורמים עם לרוץ קדימה), Gest תוכל לגרום לזה לקרות במוקדם ולא במאוחר.

הפרויקט ביקש לגייס כ-100 אלף דולר, ועד כה, כאשר נותרו לפניו עוד 13 ימים, הוא עומד על 175,600 דולר.

אין ספק שמדובר כאן במשהו מלהיב ביותר שלחלוטין עומד להיות העתיד של כולנו. לא נראה לי שכדאי לוותר על העניין. ואם גם אתם בקטע, זה יעלה לכם כ-174 דולר כולל משלוח.

לעמוד הפרויקט לחצו כאן.

CAST: ליהנות מטלויזיה חברתית אינטראקטיבית

הנה עובדה: החיים של היום מהירים יותר. אנחנו הופכים יותר ויותר ניידים ואנחנו לא יכולים (עדיין) להיות בשני מקומות בו-זמנית. עם חברים ובני משפחה בכל רחבי העולם, אנחנו מפספסים רגעים גדולים של החיים. CAST עושה מאמץ כדי לגשר על הפער במערכות יחסים ממרחק – בין אם מדובר בחברים, בני משפחה או בני זוג. כעת ניתן לבלות יחד וליהנות יחד בזמן אמת. CAST הוא לא משהו שיכריח אתכם להישאר בבית או לא לראות את החברים שלכם בחיים אמיתיים, אבל הוא כן מאפשר לכם לשמור על קשר פעיל ולאפשר לכם להמשיך ולשתף רגעים יחד עם אלה הרחוקים מכם.

אז במה מדובר? CAST הוא מרכז בידור ביתי שמתחבר בצורה חלקה לכל ההתקנים שלכם ועושה לייב-סטרימינג לחברים ובני המשפחה שלכם.

CAST

CAST

חוויית המשתמש מבוססת על הרעיון הבא: שידור חי אשר משקף כל תוכן מהמכשיר שלכם למכשירים של החברים ובני המשפחה שלכם, ומאפשר לכם לצפות יחד בו-זמנית, בכל מקום שהם נמצאים בעולם.

למעשה מדובר במערכת וידיאו ביתית אלחוטית שהופכת את כל ההתקנים שלכם בבית לחכמים: טלוויזיה, מקרן וידיאו, מצלמות, מחשב נייד וכד'. עם CAST, אתם יכולים להפוך כל מסך לכזה שבאמצעותו תוכלו לשתף את התוכן על פי בחירתכם לכל אחד, בכל מקום ובכל זמן.

הרעיון הוא שבזמן שאתם עדיין יכולים לצפות בתוכן האהוב עליכם בעצמכם, לבדכם, בודדים ומלאי רחמים עצמיים בכל חדר של הבית שלכם, החבר'ה של CAST מאמינים כי הרגעים האהובים שלנו הם דווקא בחברתם של אחרים.

CAST מתחבר באופן חלק עם החברים ובני המשפחה שלכם, ומאפשר לכם לשתף את האפליקציות האהובות עליכם בו זמנית. המוצר לוקח את הבילוי שלכם והופך אותו לחוויה חברתית ושיתופית.

אז הזמינו את החברים להצטרף אליכם על הספה הדיגיטלית שלכם, שם אתם יכולים לצפות בסרטים, ספורט, או לשחק במשחקים יחד. CAST מוודא שלעולם לא תפספסו שום דבר שוב. יחד עם יקיריכם אתם חווים את אותו דבר באותו הזמן. ואם זה נשמע סבל לחלקיכם, זה בהחלט בסדר בעיניי.

הפרויקט ביקש לגייס 50 אלף דולר וכעת הוא עומד על 91,700 דולר כאשר לפניו עוד 55 ימים.

אם בא לכם על CAST תיאלצו להיפרד מ-114 דולר כולל משלוח.

לעמוד הפרויקט לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים