משה יבניאל, IFN: "העולם הדיגיטלי כבר כאן; ארגונים שלא יעברו אליו יישארו מאחור"

"השאלה היא לא האם הוא יגיע אלא אילו ארגונים עברו או התחיל לעבור אליו, מי התייעל ומי התקדם", אמר יבניאל, משנה למנכ"ל החברה

משה (צ'יקו) יבניאל, משנה למנכ"ל IFN. צילום: ניב קנטור

"העולם הדיגיטלי כבר כאן. השאלה היא לא האם הוא יגיע אלא אילו ארגונים עברו או התחילו לעבור אליו, מי התייעל ומי התקדם. ארגונים שלא יעשו זאת יישארו מאחור", כך אמר משה (צ'יקו) יבניאל, משנה למנכ"ל IFN מקבוצת יעל.

יבניאל דיבר בכנס ניהול ידע וניהול מסמכים של אנשים ומחשבים, שנערך הבוקר (ב') במרכז הכנסים אווניו בקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מקצוענים בתחום. הנחו את האירוע אשר גליקמן, מנכ"ל MPL, ואבנר פרנק, כתב אנשים ומחשבים.

IFN, ציין יבניאל, היא שותפה עסקית של יבמ (IBM) מזה יותר משני עשורים. הוא אמר כי החברה עוסקת בתחום ה-ECM (ר"ת Enterprise Content Management) וציטט נתון של STKI לפיו היא מצויה בישראל במקום הראשון בתחום זו השנה השישית ברציפות.

מ-UPS ועד אגד, מישראכרט ועד הארכיונים הציוניים

הוא נתן דוגמאות למספר פרויקטים שהחברה מבצעת, בהם פרויקט בחברת השילוח אוריין, במסגרתו נסרקים המסמכים ומועברים במייל ישירות למערכות התפעול. פרויקט נוסף יאפשר ל-UPS לשחרר מוצרים מהמכס ללא שימוש בנייר, דרך מערכות של IFN.

החברה הטמיעה באגד מערכות כוח אדם, שמטפלות בתעודות מחלה של עובדים ומעבירות את המידע למערכת התפעולית של אורקל (Oracle).

פרויקטים נוספים אותם מנה הם: דיגיטציה של טפסי שירות לקוחות בישראכרט; הקמת סניף ללא נייר של בנק מזרחי-טפחות; הטמעת מערכת ארכיב בחברת הביטוח שירביט, שמניעה תהליכי עבודה; פרויקט "תיק בקליק" ברשות מקרקעי ישראל; והנגשת הארכיונים הציוניים – פרויקט שמבוצע בספרייה הלאומית בירושלים, בו נאספים הארכיונים השונים מרחבי הארץ ומועלים לרשת.

יבניאל ציין מספר הכרזות של יבמ מהתקופה האחרונה, בהן על רכישת CleaverSafe, שמציעה אחסון בענן; קניית ערוץ מזג האוויר; מתן האפשרות לפלטפורמה של FileNet לעבוד בקוד פתוח על אפאצ'י ספארק; ופרויקט עם החברה הישראלית קולטורה, במסגרתו ישולבו ב-FileNet סרטונים.

כמו כן, הוא אמר כי IFN הכריזה על גרסה של פלטפורמת DriveU שלה למובייל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים