אנונימוס יוצאים למלחמת סייבר כנגד המדינה האיסלמית

"צפו למתקפות סייבר מאסיביות - זוהי הכרזת מלחמה", בישר הנציג האנונימי לניצודי דאעש לעתיד ● התארגנות ההאקרים הכריזה בסרטון שפרסמה כי "נציגינו מכל רחבי העולם יצודו אתכם - דעו שנמצא אתכם ולא נרפה מכם! נשיק את המבצע הגדול ביותר שנערך אי-פעם כנגדכם"

הפעם, חובשי המסיכות של אנונימוס הצליחו עוד פחות מהרגיל. צילום: BigStock

התארגנות ההאקרים אנונימוס (Anonymous) ממשיכה במלחמתה הנחושה כנגד הטרור האיסלמי, והכריזה בסרטון וידיאו שפרסמה בתגובה למתקפת הטרור בפריז, על מלחמה כנגד קבוצת הטרוריסטים המכנה עצמה המדינה האיסלמית, הידועה יותר בשם דאעש.

בסרטון שטרם-אומת-בוודאות והועלה כך מסתמן על ידי אנונימוס ליוטיוב (Youtube) ואף הופץ ברשתות החברתיות, מופיע דובר עטוי במסיכת אנונימוס (מסיכת גאי פוקס) המקריא הצהרה בשפה הצרפתית שבה מבשר הארגון שאין בכוונתו לעבור על מתקפות הטרור העולמיות בשתיקה ומודיע כי בכוונת אנונימוס "לצוד את האחראים למעשה".

"צפו למתקפות סייבר מאסיביות. זוהי הכרזת מלחמה. תתכוננו", בישר הנציג האנונימי לניצודים לעתיד. "נציגי אנונימוס מכל רחבי העולם יצודו אתכם. עליכם לדעת שנמצא אתכם ולא נרפה מכם. אנחנו נשיק את המבצע הגדול ביותר שנערך אי-פעם כנגדכם", המשיך הדובר ואיים.

מתקפות סייבר כנגד גופים מסחריים

ארגון דאעש, המכנה את עצמו בשם "המדינה האיסלמית" (ISIS), פועל בחלקים של סוריה ועיראק במסגרת משימתו להביא את כל המוסלמים החיים בכל רחבי העולם לציית לאל-בגדאדי, שהוכרז כח'ליפה. אלא שלאחרונה ביצע הארגון תקיפות טרור גם מחוץ לארצות אלו, כשהאחרונה שבהן בוצעה בפריז בשישי האחרון וכללה התקפת ברים, מסעדות ואולם הופעות בעיר, וגבתה את חייהם של 130 בני אדם. מצוד אחרי חברי הארגון החל באירופה ומטרתו ללכוד את כל מי שסייע לתוקפים, שרובם לבשו חגורת נפץ והתאבדו במהלך האירועים. צרפת עצמה הגיבה כבר בסוף השבוע למתקפה האכזרית של דאעש עליה, על-ידי שיגור יותר תקיפות אוויריות כנגד עמדות דאעש בסוריה.

ארגון אנונימוס פועל כבר מזה מספר שנים והתפרסם לאחר שביצע מתקפות סייבר כנגד גופים מסחריים כמו מאסטרקארד (Mastercard) ו-PayPal וגם כנגד הכנסייה הסיינטולוגית. במהלך השנה החולפת מנהלים האקרים חברי הארגון מלחמת סייבר ניצחת כנגד פעילי דאעש, כשבחוד החנית של הפעילים ניצב הפלג הצרפתי של הארגון שהפך לפעיל במיוחד לאחר אירוע הטרור הקודמים שפקדו את צרפת, כנגד מערכת המגאזין שארלי הבדו והפיגוע בהיפר כשר (Hyper Cacher) ושהתרחשו בפריז בתחילת השנה. נתונים שפרסם אנונימוס מתגאים באחריות הארגון לסגירת יותר מ-39 אלף חשבונות טוויטר (Twitter) והקפאת יותר מ-25 אלף חשבונות נוספים של גורמים המזוהים עם המדינה האיסלמית.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ארי

    חשבתי שהם בעד מוסלמים וטרור (הם תומכי חמאס) מה קרה פתאום שהם מרגישים טרור הם משנים תעור שלהם?

אירועים קרובים