BE online: הבנק האינטרנטי של פועלים – מי צריך לבוא בכלל לסניף?

השירות החדש מותאם לעידן הצרכני והדיגיטלי הנוכחי: ללא תנאי הצטרפות, ללא הגבלה למסלול, בעלות אפס לכל פעולות העו"ש המתבצעות דרכו ● כמו כן לקוחות שנזקקים לשירות בנקאי יכולים לקבל אותו באמצעות מייל, ותמיכה טכנית תוענק באמצעות מענה אנושי במוקד ייעודי שיעמוד לרשותם

BE online

בנק הפועלים הצטרף לשורת גופים פיננסים בעולם עם בנק אינטרנטי- BE online, המאפשר ללקוחות לנהל את חשבון הבנק שלהם בסלולר ובאינטרנט – מבלי לשלם כלל עמלות עו"ש. המשמעות: כל לקוח מעל גיל 18 יכול לנהל את חשבונו באמצעות האינטרנט או באפליקציה סלולרית, וליהנות מחשבון עובר ושב פטור מעמלות וללא צורך להגיע לסניף.

הבנק האינטרנטי מביא בשורה חדשה המותאמת לעידן הצרכני והדיגיטלי החדש: ללא תנאי הצטרפות, ללא הגבלה למסלול, בעלות אפס לכל פעולות העו"ש ב-BE online.

לקוחות שנזקקים לשירות בנקאי יכולים לקבל אותו באמצעות מייל, ותמיכה טכנית מוענקת להם גם באמצעות מענה אנושי במוקד תמיכה ייעודי שעומד לרשותם.

הבנק האינטרנטי פועל במסגרת המדיניות של הבנק להתאים לכל לקוח את המוצרים והשירותים המתאימים לו. הבנק ממשיך ליזום פתרונות מתקדמים הנותנים מענה לצרכי הלקוחות על פי מאפייניהם.

לקוחות הבנק האינטרנטי פטורים, כאמור, מעמלות על כל פעולות העו"ש שיבצעו באמצעות האינטרנט – כולל העברות כספיות, הפקדת ומשיכת מזומן במכונות לשירות עצמי, הרשאות לחיוב חשבון והוראות קבע. הלקוחות יכולים לבצע את הפעולות הבנקאיות, כולל פתיחת החשבון, בערוצים הדיגיטליים, לרבות המכונות לשירות עצמי. כמו כן, יכולים לקוחות הבנק האינטרנטי BE online להפקיד שיקים, לפתוח פיקדונות ותוכניות חיסכון, ולקבל הלוואות בערוצים הישירים הדיגיטליים – כל זאת ללא צורך להגיע לסניף.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים