פייסבוק תעשה ששברון הלב יהיה קל יותר

הרשת החברתית הפופולרית ביותר הודיעה כי היא תאפשר למשתמשיה למחוק את האקס לחלוטין מזכרונות המשתמש שלכם ● האם זה יקל על לבכם הכואב? ובכן, כל אחד ואיך שהוא משכנע את עצמו שהכל בסדר

מתקנת לבבות שבורים? פייסבוק

שברון הלב של אחרי פרידה הוא אחד מכאבי הנפש הקשים מכל. הנושא הטעון העסיק יוצרים רבים בשנים האחרונות במיוחד, שניסו לנוכח עידן הטכנולוגיה המתקדמת לבחון אפשרות לעשות delete של ממש לחוויות העבר.

בסדרת הטלוויזיה "מראה שחורה" חוסמים אהובים פגועים את בני זוגם ואלו מועלמים כליל מחייהם, בעוד שבסרט "שמש נצחית בראש צלול" בחן התסריטאי הגאון, צ'רלי קאופמן, את האפשרות למחוק את כל הזכרונות מאהבות שהסתיימו ופשוט לשכוח שאי-פעם הכרנו את האדם שזה עתה שבר את לבנו.

עכשיו זה כבר כאן – הרשת החברתית הפופולרית ביותר הודיעה כי היא תאפשר למשתמשיה למחוק את האקס לחלוטין מזכרונות הפייסבוק (Facebook) שלכם.

מה שמתכננת לכם החברה ממנלו פארק שבקליפורניה בפועל, הוא שלאחר פרידה, ברגע שתשנו את סטטוס היחסים שלכם, תוכלו לחסום לגמרי הופעה של כל תמונה או פוסט שתויגתם בהם ביחד עם האקס או האקסית שלכם אי-אז בזמנים הטובים. אם לדוגמה תגדירו מחדש את מצבכם מ"במערכת יחסים" ל"סינגל" ייכנס מנגנון אוטומטי לפעולה ויציע לכם אופציה להכנסת הגדרות שונות לפייסבוק, שכל מטרתן לסייע לכם לנטרל באופן מוחלט את היחסים שהסתיימו זה עתה – עד כדי כך לנטרל שבכוונת הרשת להציע לכם קודם כל להסתיר כל פרסום, פוסט או תמונה שבן או בת הזוג לשעבר יעלו מרגע זה ואילך. אחר כך תשאל אתכם הרשת החברתית אם תרצו לחסום את האקס כך שלא יוכל עוד לצפות בתכנים שאתם מפרסמים בה כיום ושפרסמתם בה בעבר. ולבסוף, פייסבוק תתהה האם אתם כל כך סוערים עד שתעדיפו להסיר לאלתר ולחלוטין כל תמונה או פוסט שבו תויגתם יחד במהלך הזוגיות שזה עתה הסתיימה.

אדם שברצונכם להעלים או לא לאפשר כל קשר איתו

נכון, מרבית הגדרות החסימה הללו היו זמינות גם בעבר ובעבור כל אדם שברצונכם להעלים או לא לאפשר כל קשר איתו, וזאת באמצעות התכונה Block. אבל בפייסבוק טוענים שזה לא אותו דבר, שכן משתמשים רבים לא מודעים כלל לאפשרות החסימה ולא יודעים כיצד לבצע אותה בפועל. השינוי הוא בכך שכעת האפשרות פשוט תגיע אליכם בזמן הנכון ובנסיבות הנכונות.

אז האם תבחרו להתרפק על הזכרונות ולחזור כל הזמן להתבונן ולהתחקות אחרי השובל הדיגיטלי מעברכם המשותף, ואולי אף לעסוק בפועל בסטוקינג אחרי מי ששבר או שברה את לבכם, או שתבחרו למחוק ומיד כל זכר מהעבר? לעת עתה תחל החברה בניסוי הכלי בגבולות ארצות הברית בלבד, ורק לאחר מכן, אם הוא ימצא כשימושי, יופץ הכלי לשימושם של 1.5 מיליארדי החברים הפעילים ברשת, כולל אל הישראלים.

נקווה שאיש מאיתנו לא יזדקק לו לעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים