מנוע חיפוש רפואי יחבר בין אנשים לבתי החולים המתאימים להם

המנוע של ארכימדיקס יאפשר למטופלים לחפש את בית החולים המתאים ביותר בעולם למצבם הבריאותי ולהליך הרפואי לו הם זקוקים

ארכימדיקס

מנוע חיפוש רפואי חדש, שפיתחה ארכימדיקס (Archimedicx), מאפשר למטופלים למצוא את בתי החולים המתאימים ביותר לטיפול אותו הם צריכים לעבור. המנוע מוצע בתשע שפות שונות, ומאפשר למצוא טיפול התפור לצרכי המטופל באלמנטים כגון תקציב, זמן המתנה ושפה.

הדטה-בייס של ארכימדיקס מורכב ממיליוני פריטים שנאספו לאורך זמן רב על ידי צוות מנוסה של חוקרים, הממוקם בבלגיה. האלגוריתם המתוחכם של ארכימדיקס מזהה, מעריך ומשווה את הפרמטרים השונים על מנת להגיע לתוצאה אמינה ובלתי משוחדת עבור כל אחד ואחד מבתי החולים שבתוך רשימת בתי החולים הטובים בעולם.

המתודולוגיה של ארכימדיקס קיבלה הסמכה מ-HIMSS Europe, מקבוצת HIMSS הבינלאומית, ארגון גלובלי, ללא מטרת רווח, הממוקד בשיפור מערך שירותי הבריאות באמצעות טכנולוגיות מידע (IT). מדובר בשירות רפואי מקוון חדש, בלתי משוחד, המספק רף גבוה במיוחד של אמון ושקיפות לחולים המחפשים אופציות לטיפול רפואי איכותי.

יכולת מוגבלת לבחור את בית החולים המתאים

"טרגדיה אישית של אחותי היחידה, שנפלה קורבן לבחירה שגויה כאשר נזקקה לטיפול רפואי פשוט יחסית, גרמה לי להבין עד כמה מוגבלת היכולת שלנו כצרכני בריאות לבחור את בית החולים המתאים ביותר לצרכינו", אומר מוני מילכמן, מייסד ומנכ"ל החברה. "עד עתה, לא הייתה שום דרך לסייע למיליוני גולשים המחפשים מדי יום את בית החולים המתאים ביותר להליך הרפואי הספציפי לו הם זקוקים, מבלי שיתבלבלו או יוטעו".

ארכימדיקס הוא מקור חזק עבור צרכנים המבקשים לבדוק, להשוות ולהזמין טיפול רפואי בכל מקום ברחבי העולם. שירות החיפוש ניתן חינם.

"כלים לחיפוש אמין והזמנת שירותים קיימים כבר בשווקים אחרים כמו: נסיעות, שירותים פיננסים, קמעונאות ועוד, אולם עד עתה – לא בתחום הבריאות, שהוא הרבה יותר קריטי", אומר מילכמן. "הגיע הזמן לכלי כזה".

שוק התיירות הרפואית גדל מדי שנה בשיעור של 15-25%, עם מחזור של כ-100 מיליארד דולר בשנת 2014. בארצות הברית בלבד, 80% מהמשתמשים באינטרנט מחפשים מידע רפואי, 56% מתוכם הכריזו שהם משתמשים במידע לצורך נסיבות רפואיות ספציפיות, בין אם עבור עצמם ובין אם עבור אחרים, ו-36% מהמשתמשים מחפשים ברשת מידע אודות בתי חולים או שירותים רפואיים אחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים