LG מבצעת צעד חריג בעולם הטכנולוגיה: משיקה ומתחרטת

שבוע לאחר יציאתו של שעון ה-Urbane 2, החליטה החברה לבטל את הפצתו ולאסוף את כל היחידות שכבר הגיעו לחנויות ● הסיבה: תקלת חומרה במסך המכשיר

לא הספקנו להיפרד. Urbane 2. צילום: יח"צ

שבוע בלבד לאחר שהשיקה אותו, בצעד ממש חריג בעולם הטכנולוגיה, ביטלה LG את הפצתו המסחרית של שעון ה-Urbane 2, ואפילו אספה את כל היחידות שכבר הופצו ממדפי החנויות – עד להודעה חדשה. הסיבה, לדברי החברה, תקלת חומרה במסך המכשיר.

גרסת ה-Urbane 2 הייתה אמורה להיות אחד השעונים החכמים המשוכללים בשוק, שכולל גם אנטנה סלולרית מובנית, כך שהפעלתו אינה תלויה בחיבור למכשיר סלולרי, והראשון הפועל עם מערכת ההפעלה Android Wear, הייעודית למחשוב לביש. החברה גילתה את התקלה, וכאמור, אספה את המכשירים מהחנויות ואף הפסיקה את הפצתם, בלי לתת כל הסברים.

לאחר כמה ימים של ניחושים ותהיות, החברה שחררה הודעה רשמית, שלפיה רכיב בעייתי, ככל הנראה במסך המכשיר, "לא מצליח לעמוד בתקני האיכות שלנו, לאחר שהעברנו את המכשיר בדיקות קפדניות במשך אלפי שעות ובתנאים קיצוניים".

"במהלך בדיקות איכות עבור LG Watch Urbane 2nd Edition LTE, גילו המהנדסים שלנו בעיות חומרה, אשר עשויות להשפיע על השימושיות היומיומית של השעון,” הודיעה החברה. “לאחר בדיקה מעמיקה התקבלה החליטה לבטל את השקת דגם ה-LTE בשל המורכבות של הנושא".

LG לא פירטה בהודעתה באיזה רכיב מדובר ומה הצפי שלה לפתרון הבעיה, אם בכלל. החברה אף לא מסרה הודעה למי שכבר רכשו את השעון באשר להחלפה או החזרה, או המלצה כלשהי לצרכנים.

LG

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים