מטריקס תיישם מערכת לניהול המרכז הלוגיסטי בקבוצת האופנה בריל

הפרויקט יחל בימים אלה וצפוי להסתיים בתחילת 2016 ● היקפו הכספי עומד על חצי מיליון שקל ● רועי דר, מנהל תחום WMS Expert בחטיבת מערכות עסקיות במטריקס: "זהו פרויקט לוגיסטי מורכב, הנותן מענה לכלל החברות בקבוצה ממרכז לוגיסטי אחד וממערכת IT אחת"

מטריקס

מטריקס תיישם מערכת לניהול לוגיסטי בקבוצת האופנה בריל. הפרויקט יחל בימים אלה וצפוי להסתיים בתחילת 2016. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על חצי מיליון שקל.

בריל היא מקבוצות האופנה הגדולות בישראל. המערכת הלוגיסטית, WMS (ר"ת Warehouse Management System), תהיה אחראית  על ניהול המחסנים וניהול הלוגיסטיקה במרכז הלוגיסטי החדש של קבוצת האופנה באזור תעשייה יבנה. קבוצת האופנה בריל כוללת רשתות אופנה רבות, בהן גלי, לי-קופר (Lee Cooper), ניין-ווסט (Nine West), נאוטיקה, טימברלנד (Timberland), סולוג, ועוד. לקבוצה יש כ-300  חנויות שונות בפריסה ארצית.

אנשי מטריקס יערכו, במסגרת הפרויקט: אפיון, יישום והטמעה של מערכת ה-WMS, תוך מתן מענה לכל הדרישות הלוגיסטיות הנהוגות בענף הטקסטיל וההנעלה. מערכת ה-WMS תבצע ניהול מלא של כל תהליכי העבודה במרכז הלוגיסטי של קבוצת בריל: בכלל זה, ניהול המלאים והפריטים על פי הכללים המאפיינים את תעשיית האופנה; הפצת הסחורה ליותר מ-300 נקודות המכירה של הקבוצה; מתן מענה לאסטרטגיות ולפעילות העסקית והלוגיסטית של החברה; מיטוב (אופטימיזציה) לניהול המחסן בזמן אמת; ביצוע קונסולידציה בזמן הליקוט בין שמונה החברות השונות של הקבוצה.

לדברי גבי טפצי, מנהל הלוגיסטיקה של קבוצת האופנה בריל, "ניהול מרכז ההפצה של הקבוצה נחשב למורכב במיוחד, בשל כמות הפריטים הרבה במלאי ורמת השירות הגבוהה שמספקת החברה לחנויות הרשת. יישום המערכת יאפשר לנו להתייעל באופן משמעותי, ישפר את רמת השירות ויאפשר ניהול ובקרה טובים יותר של המלאי במרכז הלוגיסטי".

רועי דר, מנהל תחום WMS Expert בחטיבת מערכות עסקיות במטריקס, הוסיף כי "זהו פרויקט לוגיסטי מורכב, הנותן מענה לכלל החברות בקבוצת בריל ממרכז לוגיסטי אחד וממערכת IT אחת. המערכת האחידה חוסכת בממשקים ויוצרת מערכת אינטגרטיבית, המלווה את כל התהליכים – משלב קליטת הסחורה במרכז ההפצה, דרך תכנון ההפצה ועד אישור המסירה ללקוח הסופי. בעולם הטקסטיל והאופנה קיימים תהליכי ערך מוסף שונים בתוך המחסן, אשר נתמכים באמצעות מערכת ה-WMS. אלה כוללים תיוגים, מיונים, בקרות, זיהוי אריזות להפצה ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים