אקסנצ'ר הכריזה על הקמת מרכז פיתוח ישראלי ליישומי Salesforce

יעודו של מרכז הפיתוח יהיה מתן מענה הנוגע לפרויקטים מבוססי Salesforce ללקוחות הישראליים, וכן לסייע כמרכז שירות ופיתוח Near Shore ללקוחות אירופאיים של החברה

דורית מוזר, מנהלת ה-Practice של יחידת ה-Salesforce הישראלית של אקסנצ'ר

בכנס Salesforce Essentials שהתקיים בשבוע שעבר בתל אביב, הכריזה אקסנצ'ר (Accenture) על הקמת מרכז הפיתוח הישראלי שלה ליישומים מבוססי Salesforce. הדבר מהווה המשך להקמתה של יחידת ה-Salesforce הישראלית של אקסנצ'ר בראשותה של דורית מוזר, מנהלת ה-Practice, במהלך שנה זו.

ייעודו של מרכז הפיתוח יהיה מתן מענה הנוגע ליישומים ולפרויקטים מבוססי Salesforce ללקוחות הישראליים, וכן לסייע כמרכז שירות ופיתוח Near Shore  ללקוחות אירופאיים של החברה. בנוסף לכך, מהווה גוף זה גם את מרכז המצוינות (Center of Excellence) של אקסנצ'ר בכל הנוגע ליישומי Ccommunities  בפרויקטים ברחבי העולם.

בימים אלו עסוק צוות מרכז הפיתוח בשני פרויקטים עבור חברות גלובליות מהגדולות בעולם במגזר הרפואי ובמגזר הבנקאות.

בפרויקט הראשון משתתף הצוות הישראלי בפיתוח מערכת של ניהול ארועים וכנסים רפואיים עבור אחת מחמשת חברות ה-Life Science הגדולות בעולם, תוך שימוש מתוחכם ביכולות ה-Community Cloud. פיתוח זה נמצא כרגע בשלבי בדיקות קבלה אחרונות שלאחריהן יועלה לאוויר בהדרגה בכעשרה מוקדים של החברה ברחבי העולם.

הפרויקט השני הוא עבור אחד מהבנקים המובילים באירופה ובו קיבל הצוות הישראלי לידיו את התכנון והביצוע של תוספות ושיפורים למערכת ה-CRM המרכזית של הבנק, מערכת מבוססת Salesforce שהוקמה ופועלת בבנק בשנתיים האחרונות. לצורך זה עובד הצוות באופן צמוד עם גוף המשתמשים של הבנק, מגדיר עמם את הצרכים וסדרי העדיפויות ומספק את הפיתוחים והליווי הנדרשים.

הצוות הגלובלי באירופה מונה כ-200 אנשים, כאשר המטרה היא שאת הצוות הישראלי יאיישו כ-15 עובדים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים