נמשך גל הצמצומים בהיי-טק: פוטרו עשרות מעובדי ורינט בישראל

הפיטורים מצטרפים למהלכים דומים שהיו לא מכבר במיקרוסופט, קוואלקום ומארוול ● החברה הורידה באחרונה את התחזיות שלה לשנה הכספית הנוכחית

עוד עשרות מפוטרים בהיי-טק הישראלי. צילום אילוסטרציה: BigStock

עוד פיטורים בהיי-טק הישראלי: עשרות מעובדי ורינט (Verint) בארץ קיבלו מהנהלת החברה הודעה כי היא מפסיקה את העסקתם.

ב-ורינט סירבו לנקוט במספר המדויק של המפוטרים אולם מסרו כי הוא "מצומצם" ומבוצע "בפעילויות נקודתיות בלבד". עוד מסרה החברה כי היא "ממשיכה בגיוס לפעילויות אחרות שמתבצעות במחלקות אחרות". על פי ההודעה, "כמו כל גוף עסקי, אנחנו נדרשים לבצע התאמות, בשביל להתאים את עצמנו לשוק שבו אנחנו פועלים", בהם תחום הסייבר, שלצד המודיעין העסקי-ביטחוני הוא אחד התחומים העיקריים שבהם היא פועלת.

עשרות העובדים שפוטרו מהווים חלק מ-4,900 עובדיה של חברת התוכנה בעולם. יצוין כי ורינט, שנסחרת בנאסדא"ק בסכום ששוויו 2.9 מיליארד שקלים, עתידה לפרסם את התוצאות הרבעוניות שלה בימים הקרובים. את השנה הכספית הקודמת היא סיימה עם זינוק בהכנסות לצד צניחה ברווח הנקי, ובאחרונה היא עדכנה את התחזיות שלה לשנה הנוכחית לסכומים נמוכים יותר: הכנסות של בין 1.18 מיליארד ל-1.23 מיליארד דולר, לעומת תחזית קודמת של בין 1.2-1.25 מיליארד, ורווח נקי למנייה של 3.45 דולר ולא של בין 3.55 ל-3.75 דולר, כפי שצפתה קודם לכן.

אחת הרכישות הבולטות שביצעה ורינט הייתה זו של קאנה, ספקית אמריקנית של פתרונות שירות לקוחות המוטמעים בענן ובתשתית הלקוח עבור ארגונים גדולים ובינוניים. הרכישה בוצעה בתחילת 2014, תמורת 514 מיליון דולר במזומן.

הפיטורים ב-ורינט ממשיכים גל של צמצומי כוח אדם בחברות היי-טק בישראל. רק בתחילת השבוע נודע כי עשרות עובדים במיקרוסופט (Microsoft), בעיקר עובדי קבלן, הולכים הביתה. ברבעון הקודם פוטרו כ-120 עובדים בקוואלקום (Qualcomm), כ-100 עובדים במארוול (Marvell) וכ-15 מעובדי Pursway.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים