לקראת השקת הסרט: HP השיקה מחשב בגרסת Star Wars

המחשב עוצב בהשראת "האימפריה הגלקטית" עם מראה מלחמתי מחוספס, והמילים "Galactic Empire" מוטבעות בפונט הייחודי Star Wars Aurebesh

ה-Notebook Star Wars של HP

בהלת מלחמת הכוכבים, Star Wars, הגיעה גם ל-HP: לקראת השקת הסרט החדש בסדרת הסרטים המפורסמת, החברה משיקה Notebook בגרסה מיוחדת ל-Star Wars.

המחשב, Notebook Star Wars, מושק בעקבות שיתוף פעולה של החברה עם אולפני דיסני (Disney) ולוקאס פילם (Lucas Film), סיפר לואיס פרין, מנהל קבוצת מוצרי צריכה, מדפסות ומערכות אישיות ב-HP אירופה והמזרח התיכון. "במסגרת שיתוף הפעולה קיבלנו גישה לארכיון המדיה של לוקאס פילם ליצירת שומרי מסך מותאמים, רקעים לדסקטופ ופרופילי שמע ייחודיים, הניתנים להתאמה על ידי המשתמש", אמר.

Notebook Star Wars עוצב בהשראת "האימפריה הגלקטית" עם מראה מלחמתי מחוספס, והמילים "Galactic Empire" מוטבעות בפונט הייחודי Star Wars Aurebesh. ממשק העכבר משקף את מערכת הניווט של ה-x-wing בחלליות הסטריט פייטר, והמקלדת עם התאורה האחורית האדומה משלימה את העיצוב בהשראת "הצד האפל".

מעבר למשחקי מלחמת הכוכבים, שולבה במכשיר סוללה שמאפשרת פעילות של עד שבע שעות, לדברי החברה. גודל המסך הוא 15.6 אינץ', הוא תומך ברזולוציה ברמת Full HD ומוצע כחלופה גם בגרסת מסך מגע. תצורות המחשוב של ה-Notebook הן מעבדי אינטל Core דור 6: i5 או i7, זיכרון קשיח של עד 2 טרה-בייט, זיכרון RAM של עד 12 ג'יגה-בייט ואופציה לבחירה בין שני סוגים של מעבדים גרפיים – Intel HD Graphics 520 ו-NVIDIA GeForce 940M. יצוין כי HP מציעה גם כיסוי תואם במהדורה המיוחדת של Star Wars.

גרסת ה-Notebook תאפשר למשתמשים גישה לתוכן ייחודי ולאוספים של יותר מ-1,100 תמונות שנאספו על פני היסטוריה של 40 שנות Star Wars. התוכן כולל תמונות נדירות מאחורי הקלעים, סטורי בורדים, קבצי אמנות, תמונות קלאסיות, עיצוב הסט והתלבושות וקבצי קול.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים