פייסבוק מסדרת אלבומי חתונה

ב-10 בינואר עומד התוכן שנמצא ב-Photo Sync לעבור דירה אל אפליקציית Moments ● החברה לא ציינה מדוע החליטה להוציא את הצילומים שלנו מידיה, אבל מדובר כנראה בדרך חיננית ומעודנת לשכנע משתמשים לנסות שירות חדש

Moments

אם נהגתם לאחסן תמונות באמצעות כלי Photo Sync של פייסבוק (Facebook) – בקרוב תגלו שהן זזו לידיים אחרות מאשר אלו המוכרות לנו של מארק צוקרברג.

כפי שזיהה ומדווח TechCrunch, פייסבוק החלה לאחרונה ליידע את משתמשיה כי ב-10 בינואר עומד התוכן שנמצא ב-Photo Sync לעבור דירה אל אפליקציית Moments. החברה לא ציינה מדוע החליטה להוציא את הצילומים שלנו מידיה, אבל מדובר כנראה בדרך חיננית ומעודנת לשכנע משתמשים לנסות שירות חדש.

אפליקציית Moments, שהוצגה ביוני האחרון, מאפשרת לנו לייצר בקלות אלבומי תמונות שאותם נוכל לחלוק באופן ישיר ואישי עם חברינו. "הגיע הזמן להפסיק לצלם את אותה תמונה מכמה מכשירים שונים, מעכשיו – כל התמונות נמצאות במקום אחד", כתבה פייסבוק בהכרזתה על האפליקציה החדשה.

Moments יודעת למיין את התצלומים בהתאם לשלושה קריטריונים: מי שלח את התמונות, מועד צילומן, או האירוע הספציפי שבו נלקחו. כך למשל ניתן ליצור גלריה משותפת מאירועים ולצפות בה בכל התמונות שצולמו על ידי כל המשתתפים במעמד (בתנאי שגם הם עובדים עם Moments).

את התמונות שיעלו המשתמשים למאגר המקוון של האפליקציה החדשה ניתן יהיה לשתף בקלות עם חבר אחד וכן עם קבוצה גדולה של חברים. שימו לב ש-Moments מצוידת בטכנולוגיית זיהוי הפנים של הרשת החברתית, ולכן מיד לאחר העלאת התמונות תוכל האפליקציה להציע לכם רשימת חברים מזוהים שאליהם היא ממליצה לשלוח את התמונות. פייסבוק אמנם מאפשרת לכם לנטרל את התכונה הזאת, לצורך שמירת פרטיותכם ופרטיות חבריכם, אבל לפעמים נדמה שזה מעט מאוחר מדי כי פרטיות של ממש הופכת למוצר נדיר יותר ויותר בעבור מי שמשתייך לעולם המקוון בכלל ולקהילת המדיה החברתית בפרט.

Moments זמינה למשתמשי אנדרואיד ו-iOS כבר כעת בחנויות האפליקציות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים