סאפ ישראל וסלע משיקות אקסלרטור לתחומי ה-Big Data והאינטרנט של הדברים

סטארט-אפים וחברות טכנולוגיות ותיקות יותר יוכלו לקבל במסגרת המיזם החדש הכוונה וייעוץ ממיטב המומחים של שתי החברות בתחומים אלה ● המחזור הראשון יחל בסוף ינואר

אקסלרטור בתחום האינשורטק. אילוסטרציה: BigStock

סאפ (SAP) ישראל וסלע הודיעו היום (ד') על השקת אקסלרטור שייוחד לתחומי ה-Big Data והאינטרנט של הדברים. הוא נועד על מנת לסייע לסטארט-אפים ולחברות טכנולוגיות ותיקות יותר לקדם ולהשיק פתרונות ושירותים חדשניים בתחומים אלה, על בסיס טכנולוגיות סאפ בלבד, ובראשן SAP HANA.

המחזור הראשון צפוי להתחיל בסוף ינואר הקרוב ולהימשך חמישה ימים. סטארט-אפים וחברות שיש להם רעיון ראשוני יוכלו במסגרתו לקבל ממומחי שתי החברות ייעוץ, הכוונה וכלים לפיתוחו, שלהם משלב הארכיטקטורה והאיפיון הראשוני ועד בניית אבטיפוס.

סלע היא אחת החברות הוותיקות בישראל שמספקות פתרונות עסקיים-טכנולוגיים. החברה מעסיקה כ-450 עובדים. SAP HANA היא פלטפורמת ה-In-memory של סאפ, המאפשרת עבודה בענן או אצל הלקוח ומאגדת יכולות המאפשרות לארגונים לבצע בזמן אמת ניתוחים אנליטיים עסקיים, ניתוחי טקסט, חיזויים ועיבודים מרחביים. זאת, כדי להיות מסוגלים לקבל החלטות מושכלות בזמן אמת.

לדברי ישי רם, סמנכ"ל הפעילות העסקית של סלע, "האקסלרטור החדש מוצע לחברות ללא תשלום וילווה על ידי מיטב המומחים של שתי החברות, ביניהם מומחים מסאפ העולמית, שיגיעו במיוחד לארץ לצורך כך. המטרה היא לסייע לחברות לקדם חדשנות ולקצר את זמן ההגעה לשוק".

ניתן לקבל פרטים ולהירשם לאקסלרטור כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים