Wix חוזרת לפרסם בסופרבול

בהמשך להצלחה של קמפיין ItsThatEasy# תשוב החברה למשחק הגמר של ה-NFL בפעם השניה ברציפות

Wix

Wix המציעה פלטפורמה מתקדמת לפיתוח נוכחות אינטרנטית מקצועית, הודיעה שגם השנה תשדר פרסומת במהלך הסופרבול, משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקנית (NFL).

החלטת החברה לשוב ולפרסם בסופרבול היא פועל יוצא של הצלחת הקמפיין שלה ב-2015, אלא שבקמפיין הנוכחי בחרה Wix להחליף את שיתוף הפעולה המקובל עם משרד פרסום בשותפות קריאטיבית עם דרימוורקס (DreamWorks Animation), אולפני האנימציה מאחורי שוברי הקופות הבינלאומיים "שרק", "מדגסקר", "הדרקון הראשון שלי", "הקרודים" ורבים נוספים.

פרסומת הסופרבול היא חלק מקמפיין רחב היקף המקדם את המסר שבאמצעות הטכנולוגיה של Wix יכולים בעלי עסקים קטנים להקים, לנהל ולקדם נוכחות אינטרנטית מקצועית בעצמם. כל מרכיבי הקמפיין – הפרסומת, התכנים הייעודיים לרשת והפעילויות ברשתות החברתיות, יפותחו ויופקו בעבודה משותפת של צוותי הקריאטיב של Wix ושל דרימוורקס.

"בשנה שעברה פרסמנו בסופרבול לראשונה, והקמפיין שניהלנו אפשר לנו להגיע ללמעלה מ-300 מיליון אנשים ברחבי העולם, בנוסף ל-114.5 מיליון האנשים, שצפו בפרסומת במהלך המשחק", אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix. "עם חשיפה כזו, ההחלטה לשוב לסופרבול הייתה מתבקשת, אבל רצינו לעשות זאת עם כיוון קריאטיבי ייחודי וחדשני. החבירה לדרימוורקס מאפשרת לנו לעשות זאת וכן להעביר את המסר שלנו באופן אפקטיבי".

שי מוסיף כי "כיום, כולם יודעים שנוכחות עסקית באינטרנט היא חובה, אבל מה שאנשים לא בהכרח מבינים הוא שבאמצעות הפלטפורמה הנכונה, תהליך היצירה יהיה פשוט ומהנה והתוצר יהיה מקצועי ומרהיב".

עם למעלה מ-75 מיליון משתמשים ברחבי העולם, Wix היא שחקנית חזקה בשוק. החברה מציעה פלטפורמה מתקדמת לעיצוב, ניהול ואחסון אתרי אינטרנט, יכולות eCommerce, מערכת דיוור אלקטרוני קלה לשימוש ומגוון פתרונות טכנולוגיים ייעודיים למגזרים עסקיים שונים. באמצעות החזרה לבמת הסופרבול, בפעם השניה ברציפות, החברה מתכננת להמשיך לחזק את המותג שלה וכן להגיע לקהלים חדשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים