חדש: הזמנת נסיעת אובר דרך המסנג'ר של פייסבוק

באמצעות הכלי החדש והסנכרון שלו אל מול כלי הרשת החברתית האחרים, אפשר יהיה לאשר נוכחות באירוע מסוים ולהזמין הסעה אליו דרך אותה אפליקציה פייסבוקית - מה שנשמע בהחלט נוח

אובר

בזמן הנוכחי מרביתנו חיים, נושמים, אוכלים ושותים פייסבוק (Facebook), ואם כך, חשבו בחברה, למה שלא ניסע גם באמצעות הרשת החברתית הדומיננטית? בזמן האחרון החלה פייסבוק לבחון כלי מסנג'ר חדש שמאפשר לעשרות אם לא מאות מיליוני המשתמשים בו ברחבי ארצות הברית להזמין נסיעה מאובר (Uber).

באמצעות הכלי החדש והסנכרון שלו אל מול כלי פייסבוק האחרים, אפשר יהיה לאשר נוכחות באירוע מסוים ולהזמין הסעה אליו דרך האפליקציה של הפייסבוק, מה שנשמע בהחלט נוח. הכלי החדש, שמשאיר את כל הפעילות שלכם (כמעט) באותה אפליקציה, פועל בשלב הניסיוני הזה רק אצל מספר משתמשים באזור שבו אובר פעילה בארצות הברית. אלא שבפייסבוק מתבוננים כבר קדימה ומתכננים להרחיב את השירות לארצות נוספות, זאת אומרת לשותפויות אחרות עם ספקיות תחבורה כמו אובר, למשל Lyft.

"להזמין נסיעה זה קל בטירוף עכשיו, ולא מרחיק את המשתמש מתכניות שהוא עושה עם חבריו או בני משפחתו", כתב סת' רוזנברג, מנהל מוצר בענקית המדיה החברתית, בפוסט שפרסם בבלוג החברה.

הסתקרנתם? כל שעליכם לעשות על-מנת לנסות את הכלי החדש הוא להתקין את גרסת המסנג'ר האחרונה והעדכנית ביותר. אחרי העדכון, כשאתם בתוך המסנג'ר, לחצו על תפריט ה-more ובחרו ב-Transportation. אפשרות נוספת היא לערוך חיפוש ישיר אחר אובר וללחוץ על אייקון המכונית כדי להזמין נסיעה.

פשוטה כמו שליחת הודעה

"משם יקבלו המשתמשים מהכלי של אובר הודעות על מצב ומיקום הנהג, וכמובן שהכלי גם יידע את החברים שלהם על כך שהזמינו נסיעה", כתב רוזנברג והוסיף, "באמצעות היכולת להזמין נסיעה, להתעדכן ולעקוב אחרי סטטוס הפנייה, וכן אפילו לשלם על השירות דרך המסנג'ר, אנו הופכים את התנועה בדרכים לפשוטה כמו שליחת הודעה".

אבל זה לא הכל – כל משתמש יזכה בנסיעה חינם (בתנאי שלא תעלה יותר מ-20 דולר) כשינסה את הכלי בפעם הראשונה. לקבלת המתנה שלכם, יהיה עליכם לקשר את ההזמנה לחשבון האובר, או להתחבר וליצור חשבון דרך המסנג'ר. כל הסטטוסים של הנהגים, העדכונים וקבלות הנסיעה יופיעו בשיחה פרטית ביניכם לבין אובר, שתוצג במסנג'ר כמו יתר השיחות שלכם עם כל הפירוט הנוח. "כשהכל במקום אחד, יכולים המשתמשים לעקוב אחרי מפרט הנסיעות שעשו כמו גם אחרי היסטוריית התשלומים שלהם בקלות רבה", הסביר רוזנברג בפוסט.

לאחרונה עסוקה החברה ממנלו פארק בשילובם (שלא לומר דחיסתם) של יותר ויותר כלים אל תוך המסנג'ר, ועשתה זאת עד כה עם שיחות וידיאו, קבצי GIF וגם בכל הנוגע ליכולת לשלוח כסף לאחרים. אם קולנו נשמע, נשמח שצוקרברג והצוות המסור שלו ימצאו גם דרך לשלב במסנג'ר אנשים ממש מדליקים לשוחח איתם. אין בעיה שהם יהיו רובוטים, העיקר שלא לדבר שוב את אותה שיחה משמימה על "הכוכב הבא לארוויזיון". תודה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים