גיל כהן, בינת: "המעבר לדיגיטל מניע בארגונים תהליכי חדשנות ואימוץ טכנולוגיות מתקדמות"

לדברי כהן, מנהל בחברה, "כל ההערכות מדברות על כך ששנת 2016 תהיה השנה בה המעבר יקבל תאוצה ויעבור לפסים מעשיים"

גיל כהן, מנהל בבינת תקשורת ומחשבים. צילום: קובי קנטור

"המעבר של ארגונים והפיכתם לדיגיטליים, יחייב אותם להניע תהליכים של חדשנות טכנולוגית, להתקדם עם בחינת הטכנולוגיות הדרושות לתמיכה בדיגיטל, ולשלב פרויקטים להטמעת טכנולוגיות אלו בתוכניות העבודה של הארגון". כך אמר גיל כהן, מנהל בבינת תקשורת ומחשבים.

כהן היה בין מנהלי ספקיות ה-IT שפרסו חסותן על תחרות מצטייני המחשוב IT Awards 2015 של אנשים ומחשבים. הוא דיבר בטקס שנערך אתמול (ד') באולם אירועים לאגו בראשון לציון. הטקס נערך זו השנה ה-13 ברציפות והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים. השתתפו בו מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המחשוב בארץ.

לדברי כהן, "מדובר רבות על הדיגיטל בשנים האחרונות, אלא שכל ההערכות מדברות על כך ששנת 2016 תהיה השנה בה המעבר לדיגיטל יקבל תאוצה ויעבור לפסים מעשיים. הן הלקוחות והן המשתמשים בארגון דורשים חוויית שירות דיגיטלית, מכל מקום, בכל זמן, על גבי כל מסך – חווייה שמציעה דרכים חדשות ומתקדמות יותר לקבלת שירות או לביצוע פעולות".

לאפשר מעבר חלק לענן

אלא, ציין כהן, "שהמנוע של המעבר לדיגיטל מצוי באימוץ של פלטפורמות טכנולוגיות מתקדמות, דוגמת הענן. מהסיבה הזו, המעבר לדיגיטל יחייב ארגונים להניע תהליכים של חדשנות טכנולוגית". בינת, אמר כהן, "צפתה את המגמה הזו כבר לפני כמה שנים ובנתה את התשתיות הנדרשות, כדי לאפשר מעבר חלק ככל הניתן, של ארגונים לעידן הדיגיטל".

כך, פירט כהן, "בינת הקימה בהשקעה של מיליוני שקלים פלטפורמת ענן Bynet Agility Cloud, הכוללת שירותי תשתיות ותקשורת בענן. אלה מאפשרים לארגון להביא את רמת השימושיות בענן לרמות גבוהות ומתקדמות. הפלטפורמה עברה התאמה ספציפית לצרכים המורכבים של ארגון אנטרפרייז, והיא מיועדת לאפשר לארגונים גדולים במשק הישראלי מעבר חלק לענן. הפלטפורמה מבוססת על פעילות הדטה סנטר אותו הקימה בינת בירושלים, המציע בנוסף לשירותי הענן גם שירותי אירוח למערכות ה-IT למגוון רחב של ארגונים במשק הישראלי".

"אולם התמונה היא רחבה הרבה יותר", אמר כהן, "שכן האימוץ של הטכנולוגיות המתקדמות מחייב גם מערך נוסף שלם של פתרונות טכנולוגיים וצוותים טכנולוגיים מיומנים ביישום של הטכנולוגיה. בינת עשתה את הצעדים הדרושים גם בהיבטים אלה, והיא מציעה מערך שכזה, עם כוח אדם מיומן ומוסמך". כך, לדוגמה, אמר, "פתרונות כאלה אפשר למצוא בתחום האוטומציה של תהליכים עסקיים, נדבך חשוב ומרכזי במעבר לטכנולוגיות המתקדמות". לדברי כהן, "פרויקט אותו ביצענו ב-UPS ישראל, שזכה בתחרות מצטייני המחשוב, הניב לחברה תועלות עסקיות: הטמענו מערכות מבית Automic. בפרויקט הזה הקמנו פלטפורמה שהביאה להגברת האוטומציה בתהליכים עסקיים שונים, ואשר שיפרה את רמת הניהול והבקרה עליהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים