YouCC שדרגה את תשתיות ה-IT של הקו-אופ

היקף הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים ● הוטמעו בו מערכות אחסון של HDS, וירטואליזציה של VMware, וכן נערכה העברה של מאות תיבות דואר אלקטרוני לפלטפורמת הענן Office 365 של מיקרוסופט

שמואל משעלי, מנכ"ל YouCC

YouCC ערכה פרויקט לשדרוג התשתיות הטכנולוגיות ברשת המרכולים קו-אופ ישראל. הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

המניע למהלך של חידוש מערך התשתיות בקו-אופ, היה הצורך לתמוך בגידול העסקי של הרשת וביכולת ההתמודדות שלה עם התפתחויות עסקיות. קו-אופ היא אחת מרשתות המרכולים המובילות בישראל, ומפעילה יותר מ-160 סניפים בפריסה ארצית.

במסגרת הפרויקט יישמה YouCC בקו-אופ מערך אחסון נתונים של היטאצ'י דטה סיסטמס (HDS), שדרגה את תשתיות אבטחת המידע, הטמיעה מערך וירטואליזציה מבוסס VMware, וכן התקינה מערכת לניהול התשתיות System Center מבית מיקרוסופט (Microsoft). זאת, לצד העברה של מאות תיבות דואר אלקטרוני לפלטפורמת הענן Office 365 של הענקית מרדמונד. בנוסף, YouCC מספקת לקו-אופ תמיכה מקצועית שוטפת במסגרת הסכם תמיכה לתחומי התשתיות הארגוניות.

לדברי יעל סבן, מנהלת אגף מערכות מידע, קו-אופ ישראל, "השדרוג הטכנולוגי שביצענו מיועד לתמוך בגידול אותו אנו צופים בפעילות העסקית של הארגון. זאת, בדגש על כניסה לתחום הקמעונאות בעולם הדיגיטל". סבן הוסיפה כי "המעבר למחשוב ענן מאפשר לנו להוריד את העלויות של התחזוקה בגין הטיפול במערכות – מערכות אשר היו בעבר תחת אחריותנו וכעת הן מטופלות מחוץ לארגון".

שמואל משעלי, מנכ"ל YouCC, הוסיף כי "מדובר בפרויקט מורכב,  אשר כלל העברה של חלקים מתשתית ה-IT של קו-אופ אל הענן. זאת, לצד שדרוג מערכות בחלקים אחרים בתוך הארגון. בסופו של דבר, נוצרה סביבה היברידית, אשר מאפשרת יכולות לניהול ברמה הגבוהה ביותר". משעלי הוסיף כי "התשתית החדשה בארגון תתמוך ביישום של מערכות תפעוליות וניהוליות מתקדמות, ותאפשר לקו-אופ ליהנות ממערכת בעלת יציבות, זמינות ושרידות ברמות טובות יותר מבעבר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים