סקר: הגישה לאינטרנט תהפוך בעשור הקרוב לזכות אנושית בסיסית

מרבית הצרכנים צורכים את המדיה שלהם באמצעות האינטרנט ומעדיפים, איך לא, לעשות זאת בחינם - כך על פי נתונים שאספה זירוקס

האינטרנט הוא המלך. אילוסטרציה: BigStock

69% מהצרכנים חושבים שהגישה לאינטרנט תהפוך לזכות אנושית בסיסית במהלך 10 השנים הקרובות – כך לפי סקר שערכה זירוקס (Xerox). החברה בחנה בסקר את צריכת המדיה של הצרכנים וחזתה מגמות לעשור הקרוב.

לפי הממצאים, הערוץ שבאמצעותו צורכים הצרכנים את מרבית המדיה שלהם הוא האינטרנט, ועובדה זו לא צפויה להשתנות בעשור הקרוב.

עוד העלה הסקר כי כמעט מחצית מהצרכנים מאמינים שלא יצטרכו לשלם על שירותי המדיה שלהם עד 2025 – בין אם מדובר במדיה מסורתית כמו קולנוע, טלוויזיה, מוזיקה, רדיו, ושידורי חדשות וספורט, או במדיה חדשה יותר כמו רשתות חברתיות.

ועדיין, יש כאלה שמשלמים עבור גישה לשירותי המדיה המועדפים עליהם (43% מהצרכנים). שני שלישים מהם מאמינים שכך זה יישאר גם ב-10 השנים הקרובות.

ממצאים נוספים מעלים שצרכני המדיה החדשה מרוצים הרבה יותר ממה שהם מקבלים מאשר בעבר. לעומת זאת, 51% מהם חשים אי נוחות כשחברות מדיה משתמשות במידע האישי שלהם.

עזרה אונליין או מוקד טלפוני?

לידיעת ספקי התוכן, הסקר מראה שרוב צרכני המדיה החדשה יפנו לעזרה עצמית באתר או דרך אי-מיילים לפני שיתקשרו לשירות לקוחות. לעומתם, צרכני המדיה המסורתית יתקשרו קודם למוקד הטלפוני ורק אחר כך ינסו להיעזר במידע אונליין.

"טלפונים חכמים וטאבלטים הופכים להיות מלווים בלתי נפרדים בחיינו וצריכת שירותי המדיה עולה על גדותיה. בין אם באינטרנט, טלוויזיה, רדיו או ברשת החברתית – צריכת המדיה הופכת מרכזית בחיי היום יום שלנו", אמר גרג שוהנבאום, מנהל מחלקת מדיה בזירוקס.

לדבריו, "כפי שהסקר מראה, רבים מהצרכנים מצפים ששירותי המדיה יסופקו בחינם, ובמקביל דורשים שירות לקוחות שיינתן בערוץ לבחירתם, ומחברות שמבינות אותם. כדי לספק סטנדרט כזה של שירות, חברות צריכות לוודא שהן מספקות ערוצי תקשורת שמתאימים לצרכנים בצורה הטובה ביותר – בין אם מדובר בשירות טלפוני, אי-מייל או עזרה אונליין. אולם, ייתכן שעל זה יצטרכו הצרכנים לשלם יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים