לברון ג'יימס עושה צעד וחצי למציאות מדומה

חוויית ה-VR החדשה, "חתירה לגדולה" שמה, היא סרט שנוצר בהפקת אולפני Oculus ● הוא זמין כעת בגרסה המקורית של Uninterrupted - אתר וידיאו שג'יימס ו-Bleacher Report העלו לרשת מוקדם יותר השנה

חי באשליות. לברון ג'יימס. צילום: יח"צ

לברון ג'יימס, שחקן ההתקפה המרכזי של קליבלנד ב-NBA ומי שנחשב כיום לשחקן הכדורסל הטוב בעולם ולאחד הטובים בכל הזמנים – הרגיש כנראה שהנתינה שלו ב‏משחק חג המולד מול פורטלנד הלילה (א') לא תספיק בכדי לרצות את האוהדים או את המאמן הישראלי דיוויד בלאט, אז הוא הכין לכולם מתנה נוספת לחג, כזו ששייכת כמובן לכדורסל אבל גם לתחום לוהט נוסף – מציאות מדומה!

חוויית המציאות המדומה החדשה, "חתירה לגדולה" שמה, היא למעשה סרט וידיאו שנוצר בהפקת אולפני Oculus, והוא זמין כעת בגרסה המקורית של Uninterrupted ב-Samsung Gear VR.

Uninterrupted הוא אתר וידיאו אשר נתמך בידי ספורטאים, שג'יימס וחדשות הספורט Bleacher Report העלו לרשת מוקדם יותר השנה. הסרט, שאורכו כ-12 דקות, מציג את תיעוד התקדמותו של ג'יימס ב-NBA, כולל רגעי השיא שלו מכל שלוש-עשרה העונות שבהן כיכב עד כה בליגת הכדורסל הטובה בעולם.

הצופים יכולים להוריד את סרט ה-VR בחנות Oculus וב-Milk VR של סמסונג (Samsung) ולצפות בו באמצעות ה-Gear VR שלה. מי שמעוניין בצפייה באמצעות הקסדה, שמחירה 99 דולר – זו הושקה כבר בחודש שעבר. ה-Gear VR מופעל על ידי Oculus ומשמש לצפייה בכשירי סמסונג המתקדמים האחרונים שיצאו לשוק, כגון ה-Galaxy Note 5 ,Galaxy S6 edge+,S6 וה-S6 edge.

מי שאין ברשותם את ציוד המציאות המדומה של סמסונג, יכולים לצפות בווידיאו במקומות אחרים, כולל בדף הפייסבוק של Uninterrupted.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים