זו השנה הרביעית ברציפות: משחקי הכס תופסת את כס טבלת ההורדות הפיראטיות

כך על פי אתר TorrentFreak, שמדי שנה מסכם מה הכי אהבתם לראות ובחרתם להוריד בצורה לא חוקית ● את המקומות השני והשלישי תפסו המתים המהלכים והמפץ הגדול, בהתאמה

משחקי הכס - HBO

באופן לא מפתיע כלל, "משחקי הכס" של רשת HBO מוצאת את עצמה פעם נוספת בראש רשימת ההורדות הפיראטיות השנתית. כך על פי אתר TorrentFreak שמדי שנה מסכם עד כמה הקהל חולה הטלוויזיה הוא קהל רע שפוגע בתרבות וגורם לה ליפול. אבל היי, זאת לא אשמתו שהוא אוהב טלוויזיה והוא חייב הכל כאן ועכשיו ובאופן מיידי. ואם נודה באמת – מי אנחנו שנשפוט?

הסדרה, אשר כבר תופסת את המקום הראשון מאז 2012, מציבה מאחוריה את "המתים המהלכים" של רשת AMC במקום השני, ואת "המפץ הגדול" של CBS במקום השלישי.

על פי האתר, שיא ההורדות למשחקי הכס היה כ-14.4 מיליון לפרק, כאשר במקביל היו 8.1 מיליון צופים בטלוויזיה – כן, אותם אלה שהם חברי אמת והייתה להם את הסבלנות להמתין מפרק לפרק ולצפות בו בזמן אמת, או לחלופין ולעומת הרבה אחרים (כמוני למשל) – גישה. למתים המהלכים לעומת זאת היו כ-6.9 מיליון הורדות, ולמפץ הגדול היו כ-4.4 מיליון הורדות.

סדרת הפנטזיה המבוססת על ספריו של ג'ורג' ר. ר. מרטין, שברה השנה שיא פיראטי כאשר פרקים אשר שודרו בין ה-5 בפברואר ל-6 באפריל הורדו כשבעה מיליון פעמים. הסדרה המצליחה של HBO הוכרזה כהכי נצפית בכל הזמנים באותה רשת.

לשלוש הסדרות הללו מצטרפות "החץ" במקום הרביעי, עם 3.9 מיליון הורדות; "הפלאש" עם 3.6 מיליון הורדות במקום החמישי; "מר רובוט" עם 3.5 מיליון הורדות; "ויקינגים" במקום השביעי עם 3.3 מיליון הורדות; "סופרגירל" עם שלושה מיליון הורדות בשמיני; "הרשימה השחורה" במקום התשיעי עם 2.9 מיליון הורדות; ואת העשירייה סוגרת "חליפות" עם 2.6 מיליון צפיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים