המועמד ג'ב בוש מעביר שיעור סלפי

בעודו נואם בפני כמה מאות אנשים נשאל בוש כיצד שינה הסלפי את נוף הקמפיין לנשיאות ● לדבריו, "נראה שמדובר בתיקון ה-11 לחוקה; כל אמריקני פשוט מחויב לצלם לפחות אחד כזה"

מלך הסלפי. ג'ב בוש. צילום: ויקיפדיה

בדור רדוף התיעוד העצמי הזה אין פוליטיקאי שמוגן מההתעסקות בסלפי, וזאת, על אף שטחיותה, גולשת גם הישר לתוך המירוץ לנשיאות ארצות הברית. במהלך מסע הבחירות שלו בחזית הביתית הוכיח מושל פלורידה בדימוס, ג'ב בוש, שלמד כמה טריקים חדשים בכל הנוגע לביצועי הסלפי האישיים שלו.

בעודו נואם במועדון הפורום של פאלם ביץ' בפני כמה מאות אנשים נשאל בוש – שזכה להיות בן ונכד של שני נשיאי ארצות הברית לשעבר – כיצד שינה הסלפי את נוף הקמפיין לנשיאות. "בזמן הנוכחי נראה שהסלפי הוא התיקון ה-11 של החוקה. ממש תופעה שמושפעת ממייסדי המדינה שלנו, מהחקלאים ומבוני הארץ, כל אמריקני פשוט מחויב לצלם לפחות אחד כזה," ענה בוש והודה שהוא מקווה שלאדם שמצלם סלפי "יש זרוע מספיק ארוכה, כי אם לא אני אשתלט על העניינים", איים המועמד הרפובליקני והוסיף והבהיר, "אין מה לעשות, אנשים צעירים עושים את זה טוב יותר ממבוגרים".

אחרי הדברים הכלליים אודות עידן הסלפי, הרים בוש את זרועו באוויר והמשיך לספק לקהל שומעיו אימון מלא בתחום הסלפי. "הכי מגניב לעשות את זה באלכסון ולא ישר, זכרו את זה בשעת הביצוע", המליץ. "הכי כדאי גם לעשות את זה מגבוה, כי ככה נראים הרבה יותר רזים בתמונה. אני צודק?" הוא שאל את שומעיו והקהל הגיב ב"כן" מהדהד.

הדיבור על סלפי הוא כנראה עוד נדבך בטקטיקה העדכנית של המושל לשעבר, שדם נשיאים זורם בעורקיו ושנאבק מול מועמדים אחרים שתופסים לאחרונה תאוצה במירוץ דווקא בשל העדכניות של גישתם השמרנית. בוש הבן והנכד, שכבר הוספד בקמפיין הנוכחי, הצליח לאחרונה לחזור למירוץ בעיקר בשל הפייט שהעניק לדונלד טראמפ, המתחרה המוביל מולו, בעימות הרפובליקני החמישי. בוש קנה בחזרה את עולמו כשאמר לטראמפ: "לפני חודשיים טענת שדאעש אינה האויב שלנו ועכשיו הפכת את עמדתך – אתה יוצר כאוס ולכן עולם לא תהיה נשיא". גם בסיבוב הנוכחי בפלורידה חזר ופנה בוש אל טראמפ ואמר: "דונלד, אני אקח אותך באחד-על-אחד בוויכוח בכל זמן ובכל מקום. רק תגיד איפה ומתי ואני אגיע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים