מחקר: 60% מהארגונים חוו פריצה בשנת 2015

המחקר של SecureAuth פורסם על בסיס סקר שנערך בשבועות האחרונים בקרב מאות מקצועני IT בארצות הברית, שחלק ניכר מהם מנהלי אבטחת מידע בארגונים מכל מגזרי התעשייה ובכל הגדלים

זהירות, אבטחה! אילוסטרציה: BigStock

59% מהארגונים בארצות הברית חוו השנה פריצה בסדר גודל כלשהו למערך ה-IT של הארגון שלהם, או אירוע אבטחת מידע של של אובדן, גניבה, או דליפת נתונים; כך עלה ממחקר חדש שפורסם אתמול (ד').

המחקר של SecureAuth, העוסקת באימות זהויות של משתמשים, פורסם על בסיס סקר שנערך בשבועות האחרונים בקרב מאות מקצועני IT בארצות הברית, בארגונים מכל מגזרי התעשייה ובכל הגדלים, כאשר חלק ניכר מהמשיבים הם מנהלי אבטחת מידע בארגון.

בשל כך, נתון נוסף העולה מהסקר הוא שארגונים מתכוונים להגדיל בשנה שבפתח את תקציבי המידע והגנת הסייבר שלהם. בין השאר, עלה כי הם מחפשים חלופות לטכניקות קיימות לזיהוי ואימות משתמשים, וכן תחליף לסיסמאות. כך, על פי המשיבים, 95% מהם מתכוונים להגדיל את תקציבי אבטחת המידע הארגוניים שלהם ב-2016, כאשר כמעט מחצית מהם, 44%, צופים כי תקציב אבטחת המידע הארגוני יעלה בהיקף של 20% או יותר.

נתון נוסף, שאינו מפתיע, הוא כי בקרב רוב הארגונים, 87% מהם, המאבק התמידי בין אנשי ה-IT ומחוצה להם, הוא על הגדלת רמת אבטחת המידע, על חשבון שיפור חוויית המשתמש – ולהיפך.

"היקף הארגונים הגבוה שחוו השנה אירוע אבטחת מידע – הוא נתון מדאיג", אמר קרייג ונד, מנכ"ל SecureAuth, "אני בעסקי אבטחת המידע כבר כמה שנים, ולמרות זאת הייתי בהלם מהנתון. זה באמת די יוצא דופן. מהממצאים עולה כי חברות הן באמת פגיעות והן מפנימות כי פריצות ואירועי אבטחת מידע הפכו לחלק משגרת היום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים