דורון קורץ, סמנכ"ל ההנדסה והטכנולוגיות של פלאפון, עוזב

קורץ הודיע על רצונו לפרוש אחרי 14 שנים בחברה, בהן הוביל את המעבר לטכנולוגיית הדור השלישי ● פלאפון טרם מינתה לו מחליף אולם ההערכות בשוק הן שיהיה זה נמרוד בן טוב, שקורץ עצמו הביא לחברה

דורון קורץ, סמנכ"ל ההנדסה והטכנולוגיות הפורש של פלאפון

דורון קורץ, סמנכ"ל ההנדסה והטכנולוגיות של פלאפון, הודיע על רצונו לפרוש מהחברה לאחר 14 שנים. טרם מונה לו מחליף והוא יישאר בתפקידו עד למינוי מחליף וביצוע חפיפה מסודרת.

ההערכות בשוק הן שמחליפו של קורץ יהיה נמרוד בן טוב, שהובא לפלאפון על ידו ושימש כסמנכ"ל הנדסה בגולן טלקום עד שעזב אותה כאשר החברה פירקה את האנטנות הסלולריות שלה.

קורץ הוביל בפלאפון כמה תהליכים מרכזיים שתרמו למפנה העסקי המשמעותי ביותר שביצעה החברה בעשור האחרון, ובמרכזם המעבר לטכנולוגיית UMTS/HSPA, שאירע ב-2009. בזכות מעבר זה הפכה פלאפון בתוך כמה שנים מחברה בעלת נחיתות טכנולוגית משמעותית, ללא נדידה בחו"ל ועם היצע דל של מכשירים מתקדמים, למתחרה בשורה הראשונה של מפעילות הסלולר בישראל.

אל"מ (מיל') קורץ השתחרר בסוף שנות ה-90' מחיל הקשר, שם שימש במגוון תפקידים בכירים – האחרון שבהם ראש המחלקה הטכנית במפקדת החיל. לפני שהצטרף לפלאפון הוא שימש במשך שנתיים כסמנכ"ל ההנדסה בתבל טלקום, אחת מחברות הכבלים לפני המיזוג של כולן ל-HOT.

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, אמר כי קורץ הוא "אחד האנשים המבריקים בתעשיית הטלקום בישראל ומעמודי התווך של החברה. פלאפון עברה תמורות טכנולוגיות רבות ב-14 שנותיו בחברה והוא היה שותף לתהליכים המשמעותיים הללו. לזכותו תיזקף הקמת רשת הדור השלישי בפלאפון (UMTS/HSPA), שתרמה להצלחתה העסקית של פלאפון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים