גוגל: גרסת האנדרואיד הבאה תפותח באמצעות OpenJDK של אורקל

"כפלטפורמה פתוחה, אנדרואיד בנויה לעבוד בשיתוף קהילת הקוד הפתוח", אמר דובר החברה ● עוד הבהירה הענקית כי היא עדיין עורכת שינויים והתאמות בערכה, וכתוצאה מכך הגרסאות העתידיות של אנדרואיד יכילו עדיין חלקים שפותחו בכלים של גוגל

אבטחה משופרת ב-Android 12

גוגל (Google) מאשרת כי גרסת האנדרואיד הבאה תפותח באמצעות גרסת הקוד הפתוח של ערכת פיתוח ג'אווה (OpenJDK) של אורקל (Oracle) במקום ממשקי פיתוח ג'אווה שלה.

לראשונה נודע על כך בעקבות הודעה אנונימית שנשלחה לאתר Hacker News, וגוגל אישרה שאכן גרסת אנדרואיד N תתבסס על הערכה של אורקל.

"כפלטפורמה פתוחה, אנדרואיד בנויה לעבוד בשיתוף קהילת הקוד הפתוח", אמר דובר של גוגל. "בגרסאות הבאות של אנדרואיד, אנו מתכננים להעביר את ספריות ג'אווה של אנדרואיד לגישה מבוססת OpenJDK, ובכך ליצור קוד בסיס למפתחים של יישומים ושירותים. מזה זמן גוגל משתמשת ואף תורמת לקהילת OpenJDK, ואנו מתכוונים להמשיך ולתרום לפרויקט OpenJDK גם בעתיד".

החברה אף ביקשה להבהיר, כי "היא עדיין עורכת שינויים והתאמות בערכת OpenJDK כדי שתפעל על אנדרואיד, וכתוצאה מכך, הגרסאות העתידיות של אנדרואיד יכילו עדיין חלקים שפותחו בכלים של גוגל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים