הוסרה ההתנגדות העיקרית לעסקת איזיצ'יפ-מלאנוקס

קרן ההשקעות רייג'ינג קפיטל הודיעה כי היא תומכת במכירת איזיצ'יפ למלאנוקס, גם אם עדיין יש לה הסתייגויות ממנה ● בעלי המניות של הנרכשת צפויים להצביע על המהלך בעוד פחות משבועיים

מלאנוקס

מכירת איזיצ'יפ למלאנוקס התקדמה הלילה (ה') צעד גדול לקראת אישור: קרן ההשקעות רייג'ינג קפיטל (Raging Capital), המתנגדת הגדולה ביותר לעסקה, הודיעה כי הפכה את עמדתה והיא תומכת כעת בביצועה.

הודעתה של רייג'ינג קפיטל התקבלה 12 ימים לפני אסיפת בעלי המניות של איזיצ'יפ, שבה הם אמורים להצביע על אישור העסקה. על פי התנאים שסוכמו, מלאנוקס תשלם תמורת איזיצ'יפ 811 מיליון דולר במזומן, לפי מחיר של 25.5 דולר למנייה.

על מנת לאשר את העסקה, נדרש כי לפחות 75% מבעלי המניות של איזיצ'יפ יצביעו בעדה. התנגדותה של קרן רייג'ינג קפיטל קיבלה משנה תוקף לאור העובדה שהיא מחזיקה ב-8% ממניות החברה. בהודעת הקרן נמסר כי היא עדיין סבורה שסכום המכירה למלאנוקס נמוך מדי, אולם החליטה לתמוך בה למרות זאת.

ההצבעה על העסקה אמורה הייתה להתבצע באסיפה הקודמת, שהתקיימה בנובמבר, אולם נדחתה כמה שעות לפני כינוסה. רייג'ינג קפיטל טענה באותה אסיפה כי הליך המכירה לא היה ראוי וביקשה למנות שני מועמדים מטעמה לדירקטוריון של איזיצ'יפ. ההצעה אמנם נדחתה, אבל זכתה לשיעור תמיכה לא מבוטל – 39%.

לאחר האסיפה הקודמת נפתח מהלך בן 30 יום למציאת רוכש אחר לאיזיצ'יפ – מהלך שלא צלח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים