מדוע השכנים של מארק צוקרברג כועסים?

המנכ"ל של פייסבוק בונה כל הזמן בביתו, דבר שגורם ללכלוך וטרדה למי שמתגורר בסמוך לו ● בנוסף הוא אחראי על מחלוקות חנייה בשכונה שבה הוא מתגורר בסן פרנסיסקו ● איך אפשר לעשות לזה Like?

מארק צוקרברג וד"ר פריסיליה צ'אן. צילום: פייסבוק

סכסוכי שכנים הם עניין נפוץ ונפיץ, ועכשיו מסתבר שגם מיליארדים סובלים מהם. שכניו של מארק צוקרברג הפיצו לאחרונה מכתב הדוחק בתושבי ליברטי היל, שכונה בסן פרנסיסקו, לפנות לרשויות המקומיות ולהלשין על כלי הרכב ששייכים לשכן המפורסם, מייסד הרשת החברתית המפורסמת עוד יותר, כך מדווח ה-BuzzFeed News.

"אני בטוח שכולכם מסכימים שזה יכול לסרבל את החיים לחיות ליד צוק", נכתב במשפט הפתיחה של המכתב שטוען כי צוות האבטחה של צוקרברג מחנה בקביעות, ו"באופן בלתי חוקי" את שני רכבי השטח הגדולים (או כפי שהם מכונים במכתב ה-SUVs – Sport utility vehicle) של הבוס במקומות חנייה נחשקים בשכונה. השכנים שכתבו את המכתב עודדו את התושבים להגיש תלונות בעניין למחלקת התחבורה של עיריית סן פרנסיסקו או ישירות אל טים ונצל, מנהל אבטחת המגורים של צוקרברג.

אבל בעיות החנייה אינן הצרה היחידה שהביא צוקרברג לשכונה היוקרתית – דיריי הבתים הסמוכים לשכן הידוע כועסים גם על בעיות מרובות שמסבה להם הבנייה המתמשכת בביתו, שגורמים לשלל לצרות שהחלו כבר בשנת 2014.

דוברו של צוקרברג אמר בתגובה לדברים כי צוות האבטחה משתדל להיות זהיר לגבי אופן החנייה בשכונה, ושהדברים אינם נעשים בכוונה כדי להרגיז אף אחד. "המכוניות של צוות האבטחה חונות בהתאם לחוקי החנייה המקומיים. הצוות פועל בשאיפה להיות רגיש לדאגותיהם של השכנים ומתחרט על אי הנוחות", כתב הדובר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים