נשלח ל-15 שנות מאסר בגלל סלפי

מרווין בקלס, תושב נאשוויל בעל עבר פלילי, החזיק בנשק בניגוד לחוק ● זה לא מנע ממנו לעשות סלפי עם אקדח ולהעלות אותו לפייסבוק - ראיה ששימשה נגדו בבית המשפט ● הוא ממש לא היחיד שהסתבך עם החוק בגלל התופעה הזאת

18/01/2016 09:32
סוף הצילום העצמי? אילוסטרציה: BigStock

מתברר שלצילום סלפי יש השלכות. אחרי שבשנה האחרונה עלו לכותרות לא מעט מקרים שבהם אנשים נהרגו במהלך ניסיון ללכוד את עצמם, עתה נראה שהתמונה עלולה גם לשלוח אתכם למאסר מאחורי סורג ובריח.

בית משפט בארצות הברית גזר בשבוע שעבר יותר מ-15 שנות מאסר על מרווין בקלס, תושב נאשוויל בן 42, שהחזיק נשק בניגוד לחוק. הראיה החותכת, כפי שכבר הבנתם, היא צילום עצמי שלו שפרסם בפייסבוק (Facebook) באוקטובר 2013, ובו הוא נראה אוחז באקדח. לבקלס היו שתי הרשעות קודמות.

אבל בקלס, חובב הנשק והסלפי, לא לבד – בשלוש השנים האחרונות נתפסו לא מעט פושעים שלא יכלו להתאפק, צילמו את עצמם והובילו למעצרם. כך, למשל, שתי נערות בשבדיה צילמו את עצמן עם סכין ומסכות לראשן רגע לפני ששדדו מסעדה; צעיר בן 19 מארצות הברית גנב מכשיר iPhone וצילם בעזרתו את עצמו; והשיא – צעיר בריטי שפרץ לדירה, גנב את הטלפון הנייד, צילם את עצמו – ושלח בטעות את התמונה לרשימת תפוצה של בני הזוג שנשדדו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים