טוויטר קרסה פעמיים במספר אזורים בעולם – כולל בישראל

הרשת החברתית נפלה אתמול (ב') אחר הצהרים והבוקר - וחזרה בינתיים לפעולה ● בטוויטר לא מסרו מהו מקור הבעיה

ציוצים מוליכי שולל בטוויטר?

רשת טוויטר (Twitter) קרסה פעמיים אתמול (ב') והבוקר במספר אזורים בעולם, בהם בישראל, וגולשים לא יכולים היו להיכנס לחשבונות שלהם ולצייץ.

הרשת קרסה תחילה אתמול אחר הצהרים, ובסביבות השעה 16:00 (שעון ישראל) צייצו אנשיה בחשבון התמיכה הרשמי כי "ייתכן שחלק מהמשתמשים חווים באחרונה בעיות בגישה לטוויטר מהמובייל ומהרשת. הבעיות הללו כבר נפתרו". סמוך ל-11:00 הבוקר, לאחר הקריסה הנוספת, הם פרסמו הודעה בה נכתב: "חלק מהמשתמשים חווים עכשיו בעיות בגישה לטוויטר. אנחנו מודעים לנושא ועובדים למציאת פתרון".

מערכת אנשים ומחשבים יכולה הייתה להיכנס לחשבון התמיכה של הרשת החברתית ולצפות בהודעות, כמו גם לחשבונות פרטיים, מה שאומר שנכון לכתיבת שורות אלה – הבעיה נפתרה.

לפי דיווחים, הקריסה אירעה במספר אזורים בעולם, בהם ארצות הברית (כולל פאלו אלטו), בריטניה (כולל לונדון), שווייץ ובנגקוק. גם גולשים ישראליים דיווחו בחשבונות שלהם בפייסבוק (Facebook) על התקלה והיה אף מי שהתלוצץ שכשיש תקלה בפייסבוק – רצים לצייץ על זה בטוויטר, אבל כשקורה ההיפך – אף אחד לא יכול להכיל את זה בפייסבוק.

יצוין כי טוויטר הייתה ידועה בימיה הראשונים כרשת שחווה תקלות רבות, אולם המצב השתפר בשנים האחרונות. יש לקוות שהתקלות אתמול והיום לא מעידות על שינוי המגמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים