האם ל-Gett יש מה לחשוש? אפליקציית Rider מתחילה לפעול בישראל

לדברי החברה, האפליקציה מאפשרת לנוסע להזמין מונית באופן פשוט לתפעול ונוח לשימוש, וליהנות מתנאים נוחים במיוחד

ענבל כהן, מנכ"לית Rider. צילום: ישראל הדרי

היום (ג') הושקה אפליקציית Rider, המאפשרת לנוסע להזמין מונית באופן פשוט לתפעול ונוח לשימוש, וליהנות, כך נמסר, מזמינות ומהירות שטרם נראתה, וזאת בזכות הטכנולוגיה שפותחה לאפליקציה.

Rider עובדת בשיתוף פעולה עם נהגי תחנות המוניות בישראל, כך שהיא מאפשרת פריסה אופטימלית וזמינות גבוהה של המוניות, וזאת בהשוואה לאפליקציות אחרות הקיימות היום בישראל.

הטכנולוגיה של האפליקציה פועלת בשיטה המאפשרת איתור מיידי של המונית הקרובה ביותר לנוסע, והיא פותחה בשיתוף מונטיקס וצוות טכנולוגי של Rider הכולל את חיים רפאל, רוני רוזן ואורי חינסקי, מנהל הדיגיטל.

לצד החידושים הטכנולוגים שהמערכת מציגה, היא אף מאפשרת לחייג מתוך האפליקציה לתחנת המוניות הקרובה לנוסע וזאת במידה ולא נמצאה מונית דרך האפליקציה.
Rider מאפשרת לנוסע לבחור את צורת התשלום הנוחה לו, מזומן, אשראי באפליקציה או בכרטיס אשראי במונית.

נוסעי Rider שיזינו את פרטי כרטיס האשראי שלהם באפליקציה וישלמו באמצעות האפליקציה ייהנו מהחזר בסך של 10 שקלים שיוחזר לחשבון הבנק שלהם, או יוכלו לצבור את סכום ההחזר.

האפליקציה זוכה לתמיכה של איגוד נהגי המוניות וארגון הגג של נהגי המוניות שנרתמו לעידוד השימוש באפליקציה בקרב נהגי המונית. Rider פועלת גם לטובת נהגי המוניות בתחנות ולכן  הגבילה את התשלום המקסימלי לנהג ל-350 שקל לחודש כולל מע"מ (עלות נסיעה בודדת לנהג באמצעות האפליקציה היא 3.5 שקלים). כמו כן תעניק לנהגי המוניות בתחנות תקופת שימוש באפליקציה ללא תשלום וזאת עד סוף חודש מרץ 2016.

ענבל כהן, מנכ"לית Rider בישראל, אומרת כי "בחרנו להשיק את האפליקציה מתוך ההבנה שיש מקום בישראל לגוף חזק נוסף לצד Gett ובעזרת שילוב הכוחות של תחנות המוניות נוכל לספק תחרות ראויה שתיטיב עם הנוסעים. בעתיד מתעתדת החברה להרחיב את פעילותה בשווקים בינלאומיים נוספים".

לדברי אורי חינסקי, מנהל הדיגיטל, "האפליקציה היא כמו הקצה של הקרחון שרובו מתחת לפני הים. המערכות החכמות שפועלות ברקע הן המוח והחסם הטכנולוגי שאנו מציבים. מוניטקס בשיתוף אנשי Rider מיקסמו את היכולות האלו לטובת הצרכן ולטובת התחנה. זה תוצר טכנולוגי שאנו פועלים כדי לממש אותו במדינות נוספות.

פריד אברהם, מנכ"ל ארגון הגג של נהגי המוניות, אומר כי "שיתוף הפעולה בין כלל התחנות הוא כוח עצום שיפעל לטובת הנוסע ויספק לו מוניות באופן מהיר ובכל רגע נתון".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים