איך ייראה שעון הכושר הבא של סמסונג?

מדובר, על פי תמונות שדלפו לרשת, בשעון עגול שמוצמד לחולצה על החזה בחלקה החיצוני ● זאת, בנוסף לצורה הסטנדרטית - ענידה על היד

אחת התמונות של ה-SM-R150 שהודלפו לרשת

תמונות שדלפו לרשת העלו גל של הערכות באשר ל-SM-R150, מוצר הכושר הבא של סמסונג (Samsung), ובמרכזן שאפשר יהיה להשתמש בו גם על פרק היד, כמו רוב צמידי הכושר, וגם על החולצה.

לפי התמונות, ה-SM-R150 (השם עשוי להשתנות) נראה כמו שעון כושר שדומה ל-Gear S2. יש הבדלים קטנים בין שני המוצרים, המעידים על כך שזהו אכן מכשיר חדש ולא השעון ללא הרצועה.

באחת התמונות נראה המכשיר כמו שעון עגול שמוצמד לחולצה על החזה בחלקה החיצוני ולא ידוע, כרגע, אילו נתונים הוא אוסף. צמידי הכושר אמנם השתפרו במהלך הזמן, אבל התוצאות שלהם לא מדויקות כמו אלה המתקבלות מרצועות החזה, שמועדפות על אצנים מקצועיים. לכן, נראה שסמסונג מודה כאן שהיה "חסר" משהו במכשירים הקודמים כדי לקבל תוצאות טובות יותר. ואולם, התמיהה היא על כך שהמכשיר נלבש על החולצה ולא מתחתיה.

המכשיר החדש - גם על החזה. תמונה נוספת שהודלפה לרשת

המכשיר החדש – גם על החזה. תמונה נוספת שהודלפה לרשת

ההערכה היא שסמסונג תציג את המכשיר החדש בתערוכת הסלולר העולמית MWC, שתתקיים בברצלונה בקרוב. נראה שיחד איתו, היא תציג בה שלושה סמארטפונים חדשים: ה-Galaxy S7, S7 Edge ו-+S7 Edge.

באחרונה עלו הערכות ברשת לפיהן גם אפל (Apple) מתכוונת להציג בעתיד חפץ לביש חדש משלים לשעון שלה. על פי המעריכים, יהיו לאותו חפץ יכולות מעקב רבות יותר, והוא מיועד לצרכנים המעוניינים בנתונים רבים יותר ממה שמציע השעון שלה כעת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים