לקראת תערוכת הסלולר: מהן ההערכות סביב ה-Galaxy S7?

האם הסדרה החדשה מבית סמסונג, שכנראה תושק ב-MWC, תהיה קטנה או גדולה יותר? מה יהיה המפרט הטכני של המכשירים החדשים? וכמה הם יעלו? כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

עד כמה ה-S7 יהיה שונה ממנו? Galaxy S6

צמצום הפערים הטכנולוגיים בין מכשירי ביניים למכשירי הקצה העליון דוחף את היצרניות הגדולות להתאמץ ולהציג חדשנות במכשירים החדשים, כדי לשמור על נתח השוק שלהן. כשמדובר על החברה הגדולה בעולם, השמירה על המקום בפסגה היא אתגר גדול. לכן, הנפגעת העיקרית מתופעה זו היא סמסונג (Samsung), שברבעון האחרון הראתה ירידה בנתח השוק שלה.

רבים מסוקרי השוק מצפים לתערוכת הסלולר העולמית MWC, שתתקיים בברצלונה בחודש הבא, כדי לראות אילו הפתעות תציג סמסונג במכשירי הדגל שלה. אלה צריכים להתחרות כעת לא רק באפל (Apple) ובמתחרות הוותיקות, כמו HTC וסוני (Sony), אלא גם ביצרניות ענק סיניות מתעוררות, כמו וואווי (Huwaei) ושיאומי (Xiaumi), שהחליטו לפרוץ לאזורים נוספים בעולם.

חרושת השמועות על ההשקות הקרובות של סמסונג הולכת ותופסת תאוצה. על פי ההערכות, המכשירים שיראו אור בפעם הראשונה בתערוכה הקרובה הם ה- Galaxy S7 ואחיו לסדרה – ה-S7 Edge וה-+S7 Edge. סביב כל אחד מהם יש גל של שמועות והערכות.

בלי שינויים גדולים בעיצוב

כל המעריכים והמומחים מאוחדים בדעה שסמסונג לא תערוך שינויים גדולים בעיצוב הכללי של המכשירים. לעומת זאת, ייתכן שהיא תחזיר להם את הרחבת זיכרון האחסון באמצעות כרטיס microSD. כמו כן, חלק מההערכות מדברות על כך שהחברה הדרום קוריאנית תחזור להשתמש במעבדים מהשורה הראשונה של קוואלקום (Qualcomm) ותשפר את ביצועי המצלמה בתנאי אור חלשים.

מסך ה-S7 יהיה כנראה גדול במעט מזה של ה-S6 ויעמוד על 5.2 אינץ'. לא ידוע עדיין אם גוף המכשיר יהיה גדול יותר, קטן יותר או זהה לגרסה הקודמת.

עוד מדברות ההערכות על מסך מגע 3D רגיש לעוצמת הלחיצה, בדומה למכשירי אפל החדשים.

שמועה מעניינת, שהועלתה עוד בדצמבר האחרון, הייתה כי סמסונג תכליל בדור הקרוב של מכשיריה סורק רשתית עין. סורק כזה קיים כבר בגאדג'טים אלקטרוניים אחרים, אך במכשירים הסלולריים – רק ב-Lumia 950 ו-950 XL של מיקרוסופט (Microsoft).

חודשיים לפני כן התפרסמו הערכות לפיהן שקע הטעינה של המכשיר יהיה USB Type-C הפיך, בדומה למכשירים פופולריים נוספים, כמו ה-Nexus 6P וה-OnePlus 2.

כמה זה יעלה לנו? המומחים סבורים שעלות הסדרה החדשה תהיה נמוכה מזו של סדרת ה-S6 בעת השקתה. אנליסט סיני העריך שסמסונג תוזיל את מחיר מכשירי הפרימיום שלה ב-10%, כדי להתמודד טוב יותר מול המתחרות – בעיקר הסיניות, שחרטו על דגלן לייצר מכשירים שהם בפסגת הטכנולוגיה, אך במחירים נמוכים.

אין ספק שלמשפחת מכשירי ה-Galaxy S7 יהיו שתי מטרות חשובות מבחינת סמסונג: לייצב את שורת ההכנסות והרווח בחטיבת הסלולר ולכוון מחדש את תמהיל המוצרים. הכוונה היא להטות את המכירות למכשירי הקצה הגבוה, הרווחיים יותר, ולא למכשירים מהמדרג הנמוך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים