טלטלה בצמרת טוויטר: מספר בכירים מההנהלה נטשו את החברה

בפוסט שפרסם מנכ"לה של המצייצת, ג'ק דורסי, נכתב כי הוא רצה להכריז באופן רשמי על העזיבות עקב "שמועות עיתונות לא מדויקות" שרצו קודם לכן

ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר וסקוור. צילום: מתוך ויקיפדיה

היו לא מעט דיבורים ושמועות, אבל עכשיו זה רשמי – מנכ"לה של טוויטר (Twitter), ג'ק דורסי, אישר את דבר פרישתם של ארבעה בכירים שניצבו בעמדות מפתח משורות החברה.

בין ארבעת המנהלים הבכירים, שנטשו את החברה ביום ראשון בשעת לילה מאוחרת, נכללים סמנכ"לית התקשורת, קייטי סטנטון, סמנכ"ל המוצר, קווין וייל וסמנכ"ל ההנדסה, אלכס רוטר. ניתן להתרשם כי הפרישה לא הייתה ספונטנית לחלוטין, מכך שאתר Re/code דיווח מוקדם יותר ביום ראשון שכל השלושה מתכננים לעזוב את החברה.

סמנכ"ל משאבי האנוש של הרשת החברתית המצייצת, בריאן "סקיפ" שיפר, עוזב גם הוא את החברה, כך על-פי הציוץ שפרסם דורסי בנושא, וג'ייסון טוף, ראש חטיבת אפליקציית הווידיאו העצמאית של החברה, הודיע גם הוא על מעבר לשורותיה של גוגל (Google), בציוץ נפרד מיום ראשון בלילה.

בפוסט שפרסם, כתב דורסי שהוא רצה להכריז באופן רשמי על העזיבות, בגלל "שמועות עיתונות לא מדויקות" שרצו מוקדם יותר ביום העזיבה. ככל הנראה מדובר על שמועות שעסקו בהסבר לכך שמנהלים אלה עוזבים בפתאומיות את טוויטר. דיווחים מסוימים טענו כי הבכירים בכלל פוטרו מהחברה, אך דורסי מכחיש את השמועות הללו. כל הארבעה "בחרו לעזוב", הוא הדגיש בפרסום.

בתקווה שהרשת תמשיך להצליח

סטנטון, אחת העוזבות, פרסמה אף היא פוסט באורך בינוני, שבו הסבירה לסקרנים כי התפטרה בכדי לבלות יותר זמן עם המשפחה. "העולם זקוק לטוויטר, וגם אחרי שאחזיר את התג שלי בעוד מספר שבועות, אמשיך להכות שורשים וציוצים בטוויטר בתקווה שהרשת תמשיך להצליח", כתבה הסמנכ"לית.

דורסי סיפק כמה פרטים על ההיערכות הנוכחית ועל אופן חלוקת האחריות בנוגע למשרות הפנויות בין עובדי החברה הנותרים, לפחות נכון לעכשיו ובאופן זמני. סמנכ"ל התפעול, אדם ביין, יהיה מעכשיו עמוס במשימות תקשורתיות וכן בכאלו השייכות לתחום משאבי האנוש; ואילו מנהל הטכנולוגיות הראשי, אדם מסינגר, יטפל במוצר לצרכן ובתחום ההנדסה. ניתן להניח שהחברה תאייש את המשרות הפנויות במינויים קבועים יותר בהמשך הדרך.

בהודעה שלו ציין דורסי שחשוב שמשתמשים ידעו שהשינויים המנהלתיים לא עומדים לפגוע במוצר המוגמר כהוא-זה. "אני אשתף פעולה עם מסינגר ביום ובלילה בכדי לוודא שאנחנו בונים בעבור משתמשינו חוויות נכונות", הבטיח המנכ"ל למצייצים ממקום מושבו המעט בודד בצמרת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים