פחות מ-10% מההתקנות של Windows 10 – בארגונים

רק כ-22 מיליון מתוך כ-200 מיליון התקנות של מערכת ההפעלה החדשה בוצעו בארגונים ● עם זאת, אנליסטים מעריכים כי יותר ויותר חברות יאמצו אותה בשנה הקרובה

Windows 10. עוד תקלה

מיקרוסופט (Microsoft) השיקה את Windows 10 כבר לפני מספר חודשים, אך רק עכשיו מתחילים להרגיש מומנטום ראשוני של מערכת ההפעלה בשוק הארגוני. לפי נתונים ששחררה החברה, מתוך כ-200 מיליון התקנות של המערכת החדשה, רק כ-22 מיליון התקנות שייכות לחברות.

עם זאת, לפי אנליסטים וחברות מחקר בשוק, דוגמת גרטנר (Gartner), יותר ויותר חברות מביעות עניין במעבר ל-Windows 10 בחודשים הקרובים, כשהשאלה העיקרית היא איך עושים את זה ולא למה כדאי לעשות את זה. בנוסף, כך נטען, כבר ניתן להרגיש שמערכת ההפעלה הנוכחית מעניינת את הארגונים יותר מקודמותיה, וקצב האימוץ שלה גבוה יותר.

"מנקודת המבט הארגונית, Windows 10 לא הייתה מושלמת או יציבה מספיק עד לפני כחודשיים", אמר סטיב קלינהאנס, אנליסט בגרטנר. "העדכון של נובמבר היה זה ששיפר את הביצועים שלה לנקודה שבה היא מתאימה יותר לארגונים".

האנליסטים מעריכים ש-2016 תהיה השנה הארגונית עבור מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט, אבל גל ההגירה והשדרוג יגיע רק בעוד מספר חודשים. בינתיים, רוב הארגונים עדיין נמצאים בשלב של הערכות והרצת פיילוטים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים