Rapid API: כי הדרך לאפליקציה קצרה מתמיד

הכירו סטארט-אפ ישראלי חדש אשר יצר פלטפורמה שמאפשרת להשלים את פיתוח האפליקציה תוך חיסכון של עד 70% מהעלויות, ובזמן קצר בהרבה

מקצרים תהליכים למפתחים. Rapid API

העיתוי של השקת אפליקציה יכול כיום לקבוע אם היא תצליח או תיכשל. המירוץ להשיק אפליקציה בזמן הכי קצר מרגע שהרעיון הבשיל ועד שהיא מוצעת בחנויות האפליקציות – מכריע. ולא פחות חשוב – עלות הפיתוח, שיכולה להוות את ההבדל בין הצלחה ובין גניזת הרעיון.

סטארט-אפ ישראלי חדש בשם Rapid API יצר פלטפורמה שמאפשרת למפתחי אפליקציות להשלים את פיתוח האפליקציה שלהם תוך חיסכון של עד 70% מהעלויות, ובזמן קצר בהרבה, וקהל היעד שלו הוא כמאות אלפי מפתחים פעילים בעולם כיום, וכל המפתחים העתידיים, כמו גם חברות שנותנות שירותים של פיתוח אפליקציות.

מדי שנה מפותחות בעולם 100 אלף אפליקציות, בהשקעה מוערכת של 11 מילארדי דולר. פיתוח האפליקציות נעשה בעיקר בהודו ובמזרח אירופה, על בסיס כוח עבודה איכותי וזול, אולם גם במדינות אלו שכר העבודה הולך ועולה ומייקר את העלויות.

"חלק ניכר מהפיתוח מבוסס על פעולות אחידות וחוזרות כמו הזנת שם וסיסמה, שמירת מידע מהשימוש, משלוח הודעות ועוד", מסביר מיקי חסלבסקי, משנה לעידו ג'ינו, מנכ"ל החברה. "העלות העודפת של פיתוח פעולות החוזרות בכל פעם מחדש מתגלגלת לחברות המזמינות, מייקרת את ההוצאות ומעכבת את הפיתוח בזמן יקר שהוא לעתים קריטי במרוץ להשקת האפליקציה.

 מיקי חסלבסקי, משנה למנכ"ל Rapid API

מיקי חסלבסקי, משנה למנכ"ל Rapid API

לסייע לדור הבא בהתנהלות הכספית

"הפלטפורמה החדשה שלנו מציעה כלים נפוצים ובסיסיים כמוצר מוכן למי שמבקש לבנות אפליקציה. הפיתוחים ששולבו באפליקציות שונות אינם דורשים תחזוקה ומתעדכנים אוטומטית בהתאם להתפתחויות הטכנולוגיות. בנוסף, הפלטפורמה מספקת כלים מוכנים למגוון רחב של פעולות, כמו העברת תשלומים, משלוח מיילים ומסרונים, הודעות פוש, אחסון מידע, הזנת שם וסיסמה, זיהוי משתמשים ועוד – שיחד מהווים חלק משמעותי מעלות וזמן הפיתוח".

חסלבסקי מספר כי "החברה הוקמה כדי לפתח אפליקציה שתסייע לצעירים ובני נוער בהתנהלותם הכספית, ובמהלך העבודה שמו לב המפתחים שהם מבזבזים 70% מזמנם בפיתוח אותם כלים שכבר פותחו במאות אלפי חברות אחרות. בנוסף, הם שמו לב, שכל החברות המקיפות אותם במתחם We Work בהרצליה שבו הם פועלים, עסוקות גם הן בפיתוח אותם כלים. לאחר בדיקה קצת יותר מעמיקה, הבינו שזוהי תופעה עולמית רחבה – שגוזלת משאבי זמן וכסף. הגילוי הזה גרם ליזמים לשנות את אופי הפעילות, ולהפוך את הכלים שפיתחו עבור עצמם – לסטארט-אפ חדש, שיציע את הכלים הללו לעולם הפיתוח".

החברה מעסיקה כיום 10 עובדים, ולאחר פיתוח שארך שנה, היא החלה להציע את הפלטפורמה שלה. לדברי חסלבסקי, אין לה מתחרים בעולם, והפלטפורמה שהיא מציעה היא יחידה ברמה העולמית.

"גייסנו מיליון וחצי שקלים בסבב ראשון מכמה משקיעים פרטיים, בהם היזם דב מורן, ממציא הדיסק-און-קי, ומריוס נכט, ממייסדי צ'ק פוינט ויו"ר החברה. עכשיו אנו בסבב גיוס שני של מיליון וחצי שקלים נוספים מקרן הון הסיכון והאקסלרטור 500startups. כתוצאה מכך חלק מפעילות החברה עבר לעמק הסיליקון כדי ליהנות מההטבות הנוספות שיש לאקסלרטור להציע בנוסף לכסף.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלעד מהביזנס

    שטויות במיץ. parse סגרו השבוע, יודעים למה? כי בעסק הזה אין כסף. ההתנהלות של ג'ינו מראה שאין לו מושג בכספים ובפיתוח עיסקי, הוא טוב בלדבר ולהביא אחריו משקיעים להרפתקאות. עצה למשקיעים - תבדקו טוב טוב את התחום, תחום פתרונות ה baas הוא מלכודת, נראה מפתה אבל אין בו כסף. תשאלו את back& הישראלים שפועלים בתחום כמה שנים ועשו כבר פיבוטים בלי להכניס משמעותית כסף. תשאלו את applicasa הישראלים שסגרו את הבסטה לפני שנתיים אחרי השקעות ענק של משפחת שקד מ 888 כי הבינו שאין כסף. תלכן תבדקו את כמות ה open source שנכנסו לתחום או את החברות האחרות שנפתחות ונסגרות בלי הפסקה. וזה שהגדולים בורחים מהתחום כמו פייסבוק ו parse, או איביי שקנו את stackmob וסגרו אותם אחרי כמה חודשים מראים שזה תחום של אחיזת עיניים. כאמור, למשקיעים - כסף לא תראו מזה.

אירועים קרובים